Er man en Omega nørd når......
Som vintage Omega samler vil man jo gerne have ure og remme/spænder der er tidstypiske så når der kommer NOS Omega remme til salg må man slå til.
Og når der så kommer en NOS Omega racingrem der passer på mine 18 mm. Omega'er, hvilken sker uhyggeligt sjældent, så må man helt sikkert slå til.
I dette tilfælde fulgte der et "nyt" ubrugt Omega Geneve med fra 1974 som remmen sad på Icon_smil  
Det er sjældent man finder et NOS ure fra 1970'erne, tror den har ligget i en skuffe hele sit liv.
Selve Uret er dog for nyt til min samling, men det er også kun remmen jeg skal bruge, resten fulgte med.

]İmage
]İmage
]İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
JA - du er en Omega nørd (på den fede måde) Icon_party
Svar
Det er nok en af de flottest vintage omega modeller jeg har set. Skriv lige hvis den bliver gammel nok til at flytte hjemmefra så har jeg plads :D
Svar
Den er godt nok lækker den omega! Og nu får jeg selv lyst til at gå på jagt efter sådan en rem til min..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det er sat til salg her  http://m.dba.dk/herreur-omega-omega-gene...te='brauer' pid='273666' dateline='1429943012']

Svar
(25-04-2015, 03:10 PM)misiu Skrev: Det er sat til salg her  http://m.dba.dk/herreur-omega-omega-gene...te='brauer' pid='273666' dateline='1429943012']

Korrekt den er sat til salg. Som jeg skrev fulgte det med remmen som jeg ville have. For øvrigt er det en Corfam rem som efter sigende er meget svær at finde i NOS eller i det hele taget :-)
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Denne Omega må være i familie med TDN´s også NOS fra 1972 og aldrig været på armen.
İmage
P.N.
Svar
Det er sjov med smag. Nogen synes den er superflot, men for mig ligner det et ur til en konfirmant, for mange år siden, men jeg vil tro at det også har været tilfældet i nogle tilfælde. Lidt ligesom Danial i Matador, da fik et Omegaur i 1940erne. Der er araber tallene som gør det.

Hvor gammelt er uret egentlig ?
Svar
Uret er fra 1974 og skiven er ikke min smag, men da remmen sad på uret måtte jeg købe det. Ved dog der er en del kan lide det og uret blev solgt på få timer.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)