Endnu et "vintage" ur
#11
"Pre-patineret" betyder at luminovaen på skiven er lavet i en farve, således at det ser ud som om at tiden har fået det til at falme lidt.
Ligesom man tit ser på vintageure. (på visere og div. markeringer)

Mange fabrikanter bruger i øjeblikket dette en del, så urene får et "vintagelook" på trods af at de er nye.
I dette tilfælde er det dog benyttet begrænset og med succes IMHO
Svar
#12
Ved ikke helt hvor i har dette med pre-patinering fra. Hvorfor tror i skiven her har det?

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
Lumen er meget let gullig, det er det eneste jeg kan se.
Svar
#14
Markeringerne ser cremefarvede ud og ikke helt hvide (på min skærm)
Dog ingenting i stil med Panerai, JLC og andre vi har set for nylig.
Det er et spørgsmål om smag og for mig fungere det bedre på nogle ure, end på andre.

Nu bliver jeg alligevel nysgerrig....prøver lige at tjekke på Ipad´en.
Svar
#15
Man kan også bare tage skridtet fuldt ud, og købe den gmt Rolex kongen havde med sidst. Fuck en flot patinering!!
Svar
#16
Det står ikke nogen steder! Bare min konklusion efter at have set uret... Synes markeringer ser lidt gule/creme-farvet ud og det er vel meningen med et "vintage" ur, som de selv kalder det. Men i dette tilfælde klær' det uret ganske fint Icon_cool

İmage
Simon Hedegaard
Svar
#17
Hvad er der at sige om Sellita som værk producent?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#18
Er kronen som skal dreje den indvendige dykkerkrans egentlig en skrue krone!? imo ville det nemlig se bedre ur hvis de "sad" tættere op ad kassen.... (men som jeg ser det ligner det lidt, at den er skruet ur!?)
Simon Hedegaard
Svar
#19
KlausM Skrev:Hvad er der at sige om Sellita som værk producent?
Mvh
Klaus

På højde med eta, de laver nemlig cloner af etas værker. Bliver brugt af mange af de store bla. IWC. Burde være ligeså nemme at få serviceret som eta.
Svar
#20
Kronen:

İmage

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)