Køb af nyt ur!
#1
D'herrer en lille forespørgsel nogen der kender timeshop24.de da jeg meget længe har gået med tankerne om en u boat classico str 53.. Og nu har fundet lidt ekstra gryn til og investere.. Problemet med de danske sider jeg har fundet er meget lange ventetider men har nu fundet dem på timeshop til en god pris.... Håber i melder tilbage tak Icon_razz
Svar
#2
Nymann Skrev:D'herrer en lille forespørgsel nogen der kender timeshop24.de da jeg meget længe har gået med tankerne om en u boat classico str 53.. Og nu har fundet lidt ekstra gryn til og investere.. Problemet med de danske sider jeg har fundet er meget lange ventetider men har nu fundet dem på timeshop til en god pris.... Håber i melder tilbage tak Icon_razz
Citat:
There is not much of a risk involved with buying a watch from them. Just make sure they have it in stock,before parting with your money.And try to get them down in price.Do not consider the U-Boat as an investment,because it will never be that. It is just a big design watch with a little bitty caliber stuck in the middle.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
tak for svaret nej ved godt det ikke blir mere værd men havde et tw steel da jeg var yngre som forsvandt og har savnet design osv siden så uboat tænkte jeg havde et super design og en ok kvalitet:) Icon_mrgreen
Svar
#4
Hej Nymann.

Har sendt en en PM
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)