13-07-2014, 07:57 PM
He who dares .
Germany 1 - Argentina 3
Willy
Germany 1 - Argentina 3
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
Germany or Argentina
|
|
13-07-2014, 07:57 PM
He who dares .
Germany 1 - Argentina 3 Willy - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
13-07-2014, 08:18 PM
Tyskland - Argentina … jeg siger 2 - 1
Venligst
Henry Lerche Rasmussen Vulcain Owners Group https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
13-07-2014, 08:40 PM
Tyskland som vinder ............ jeg vover pelsen og siger 4-2 !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
13-07-2014, 09:45 PM
Argentina vinder i straffesparkskonkurrencen efter en kedelig 0-0 kamp.
/Bjørn Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
13-07-2014, 09:55 PM
Arh, du har smug-kigget !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
14-07-2014, 03:03 PM
bjorn_e58 Skrev:Argentina vinder i straffesparkskonkurrencen efter en kedelig 0-0 kamp.You are definitely closest Bjørn . Booring game Zzzzzzz. Willy - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
14-07-2014, 04:35 PM
Jeg er ret ligeglad med fodbold, og jeg havde kun tilfældigt smugkigget, da jeg alligevel tændte fjernsynet ca 15 minutter inde i kampen. Så da vidste jeg, at det stod 0:0, og derfor min hurtige kommentar. Jeg er så siden blevet oplyst om, at jeg næsten havde ret med bare et enkelt mål skudt ved siden af. Så med min i praksis totale mangel på indsigt i fodboldens mysterier, så viste det sig jo altså, at jeg alligevel havde mest ret
Efter min mening er fodbold et spil, hvor omkring en snes mænd fordelt på to grupper med hver sin farve render rundt efter en blod på en græsplæne. Og hver gang der er antydning af, at det er ved at blive sjovt, kommer der en mand i en tredje farve og stopper det hele. Hvorfor smider de ikke bare ham den tredje ud? Han har godt nok to makkere; men det er nogle tøsedrenge, som ikke engang tør rende ind på græsplanen. Kunne de to grupper ikke bare tæve de tre sidste? De er da i klart overtal og uden de tre i afvigende farve ville det ganske givet blive sjovere. De kunne også have flere bolde med, det kunne sikkert også gøre spillet mere interessant. Nå, jeg forstod heller ikke amerikansk football før jeg indså, at det ikke er et boldspil, men derimod et brætspil med en enkelt, zeppelinerformet brik, der bliver kastet frem og tilbage på brættets felter, hvorefter alle fjolserne på brættet - øh, banen - render hen på det samme felt. /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
14-07-2014, 09:49 PM
Citat:Efter min mening er fodbold et spil, hvor omkring en snes mænd fordelt på to grupper med hver sin farve render rundt efter en blod på en græsplæne. Og hver gang der er antydning af, at det er ved at blive sjovt, kommer der en mand i en tredje farve og stopper det hele. Hvorfor smider de ikke bare ham den tredje ud? Han har godt nok to makkere; men det er nogle tøsedrenge, som ikke engang tør rende ind på græsplanen. Kunne de to grupper ikke bare tæve de tre sidste? De er da i klart overtal og uden de tre i afvigende farve ville det ganske givet blive sjovere. De kunne også have flere bolde med, det kunne sikkert også gøre spillet mere interessant. +1, brotha ! Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|