Nato Remme
Hej Alle sammen

jeg er en ung gut på 23 år, der ikke har de store midler i hverdagen (som de fleste andre studerende) men har alligevel fået mig denne lettere (dyre) hobby. men da midlerne er små, så må man to bruge alternative metoder til at få den der "nyt ur" følelse som vi vel alle er afhængige af en én eller anden grad

har derfor været ude og bruge en plovmand på nogle natoremme, og så tænkte jeg at jeg ville vise jer processen i billeder og tekst, selvom jeg godt er klar over at de fleste herinde er klar over hvordan man udfører sådan en operation Icon_e_smile

Vi starter med uret
Candino vintage
İmage
İmage

4 stk remme, incl værktøj
İmage

Remmen tages af
İmage
İmage

Nato Remmen sættes på
İmage

Resultat(er)
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Det var alt hvad jeg havde Icon_e_smile
[-]
  • cfnissen
Svar
Ser super godt ud!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
I must be honest , i prefer a leather or croc strap on vintage watches . But having said that , i must admit you have good taste
in your choice of Nato straps .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Dejligt at se interessen for de gode gamle mekaniske ure. Det behøver ikke at være Rolex eller Omega for at være interessant.
Icon_e_biggrin
Per Nielsen
Svar
Per Nielsen Skrev:Dejligt at se interessen for de gode gamle mekaniske ure. Det behøver ikke at være Rolex eller Omega for at være interessant.
Icon_e_biggrin
Per Nielsen
+1 . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tak alle tre, giver dig helt ret willy, vintage skal have læder på, men et guld ur på 38 mm med sort læder rem kan godt gå hen og blive lidt feminin på min anti-arnold arm, så en nato rem syntes jeg giver lidt "spil" til det traditionelle udseende... og ja per, har jo måtte indse at omega mv må vente til jeg er uddannet jurist, så håber jeg til gengæld at mulighederne bliver lidt større, men indtil da så nyder jeg mine no-name mekaniske ure. Har haft et omega quartz, og måtte erkende at navnet ikke er 100% ensbetydende med kvalitet, og har derfor besluttet mig for at jeg hellere vil have et billigere mekanisk end dyere quartz (i hovedtræk)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
Fruen fik øje på candinoen, og det er hermed overgået fra særeje til fællesejeİmage

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
Det kan være et frygteligt skue med de forskellige NATO-remme, der er i udbud rundt omkring, men synes også, at du har fundet nogle gode løsninger - især remmen med de gyldne spænder er spot on, det er ellers sjældent at man ser guldure med passende NATO-remme.
Synes langtfra at du skal se det 38mm store ur som værende feminint... Se hellere de helt store varianter som modefænomener eller som et tegn på, at bæreren overkompenserer... Icon_e_wink
Svar
Hvor køber I jeres remme henne?
På danske hjemmesider eller også udenlandske? kan I anbefale nogen, da jeg gerne vil have fat i nogle nato remme
[-]
  • tg
Svar
(25-08-2017, 09:12 PM)Michael F Skrev: Hvor køber I jeres remme henne?
På danske hjemmesider eller også udenlandske? kan I anbefale nogen, da jeg gerne vil have fat i nogle nato remme

Time Factors
http://timefactors.com/natostraps.htm

eller

Phoenix
https://www.ebay.co.uk/sch/mickie500/m.h...ksid=p3692

mine Phoenix er købt på ovenstående link. Dem på ebay har små kosmetiske fejl, skal du have dem i 100% i orden så kan de vist købes hos chrono.dk så vidt jeg husker.

Phonix versus Timefactors review = http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...#pid201814

godt nok en ældgammel review, og der har været flere diskussioner siden. Lav en søgning på f.eks. Phoenix

/L
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)