Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Hansen91 Skrev:Har I ellers nogle input?
Du skal lige være opmærksom på, at de to ure på chrono.dk de linker til begge er uden dato. Mange mener, at det netop er charmen, og det netop gør det til en klassisk Sub, så jeg nævner det kun for at du selv kan tage det med i din overvejelse. Jeg har personligt meget svært ved at vænne mig til ure uden dato. Ellers havde jeg nok for længst en Milgauss i min samling - men DET er en anden historie.
/Bjørn.
•
Svar: 4
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Citat:Du skal lige være opmærksom på, at de to ure på chrono.dk de linker til begge er uden dato.
God pointe! Jeg vil også klart foretrække, at uret har dato.
Det er tidlige i tråden blevet foreslået, at jeg kunne kigge på et "1680", og chrono.dk har nu sat et til salg
http://chrono.dk/produkter/ure/rolex/rol...mariner-30
Når jeg læser de tidligere indlæg her i tråden, får jeg dog det indtryk at 5513 (
http://chrono.dk/produkter/ure/rolex/rol...mariner-27) generelt set vil være et mere attraktivt kød end et 1680.
Hvis jeg sammenligner de to ure jeg har linket til, ser jeg at 5513 er nyserviceret og 1500 kroner billigere end 1680. For mine utrænede øjne ser 5513 ud som et bedre køb(på trods af manglende). Kan nogle af jeg be- eller afkræfte denne påstand?
Mvh Hansen
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Nu skal du jo ikke (udelukkende) vælge efter, hvad andre mener. Du er tydeligvis interesseret i et klassisk Rolex Sub, og begge ure opfylder det, selvom der altid vil være nogen, der synes, det ene er "rigtigere" end det andet. Det kan være jeg ikke har ret, men billederne af 5513'eren antyder at lænken er lidt mere løs end på 1680'eren. Hvis du har mulighed for det, så aftal et besøg med Thomas (chrono.dk), så du kan have dem begge i hånden og på armen; så vil der nok være et af dem, der føles mere rigtigt for dig.
/Bjørn.
•
Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Hej
Denne 1680ér mangler da en cyclops

. Plexiglasset kan skiftes til et med cyclops, men det koster jo

.
Lænken ser bedre ud på 1680éren, end den på 5513éren, men det kan være meget svært, at se på billeder og skal "ses med fingrene". En ny lænke koster omkring 10K.
Køb det ur, du SELV helst vil have
•
Svar: 3
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•