Pingo og sand
Jeg har haft 2 af slagsen (og her stadig den ene) - jeg mener ikke at der var noget i loggen på dem, da jeg fik den, så vidt jeg husker !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Brugen af de forskellige dykkerfunktioner har altid været en for stor intellektuel udfordring for mig! Icon_rolleyes
/
Kristen
Certified Desk Diver
Svar
Hold "mode" knappen ned indtil du hører et bip.

Derefter bruger man "set" knappen til at bladre igennem de info der måtte være i de forskellige logs og "mode" knappen til at skifte imellem de 4 logs.

Hvis man vil se Info om fx log nummer 2, så holder man "mode" knappen ned indtil man hører et bip. (Man ser nu et 1 tal, der viser log nummer 1) Så trykker man endnu en gang på "mode", hvorefter der kommer tallet "2".

Hvis der ikke står noget i loggen under de fire forskellige tal, kommer der bare "--".

Hvis man skal bruge dykkerfunktionen, skal man bare holde "mode" knappen ned indtil der kommer et bip og derefter trykke på "select" knappen.

0.0 m blinker og alle dybder under 1 meter registreres. Når man er færdig med at dykke holder man "mode" knappen nede indtil der kommer et bip (eller venter en time...)

Dybdealarmen og advarsel om for hurtig opstigning har jeg endnu ikke brugt, mens jeg snorkler... Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)