Hvad er rimeligt mht. reperation
Hej alle,

Nu har min speedmaster været til reparation i rigtig lang tid. Jeg var oppe ved urmageren 10 dage inden jul. Jeg snakkede med dem umiddelbart først i februar, hvor uret angiveligt var ordnet og på vej mod Danmark. Siden da har jeg nærmest kimet dem ned hver anden dag. Hver gang lover de at vende tilbage, jeg giver dem så en dag hvorefter jeg ringer igen. Hver gang er de lige forvirrede, og skal bruge lang tid på at finde frem til uret, hvorefter ah ha følelsen kommer, og det går op for dem har jeg har ringet 10 gange før.

Vi er nu over 2 måneder for en reparation, som angiveligt har været på vej til Danmark i cirka 17 dage. Kan det virkelig være rigtigt?
Svar
Jeg synes at det lyder helt skævt når du har fået at vide at det var på vej mod DK. Får du intet andet at vide af forhandleren?

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hej Mikkel

Hvad fejlede uret, hvor er det henne ?? Er det ved Omega i Bien/Schweich ??
Svar
Jeg er selv ret forbavset over, hvor ringe information jeg er blevet tildelt. At uret er ved Omega er alt, hvad jeg har fået af information.

Jeg tog til forhandleren med uret da det ikke altid nulstillede kronografen korrekt. Nogle gange sad sekundviseren lige et par sekunder til højre eller venstre.

Jeg har dog ringet igen i dag, og det fik en lykkelig afslutning, det var kommet hjem. (man skulle da tror at det var højt på dagsorden at informere mig herom efter al den kontakt fra min side)
Svar
Ja, service har ikke været for god. Utroligt at det skulle til Bien.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)