Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Har lige set dette review på "A blog to watch" af den nye Speedmaster "Dark Side of the Moon" !
Jeg tror, at jeg er forelsket !!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvYl1wpEi8Y[/youtube]
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 181
Tråde: 6
Modtaget Likes: 302 i 117 svar
Givet Likes: 1,549
Jeg tror der er mange herinde, der glæder sig til at læse din gennemgang af uret Peter, forhåbentligt inden alt for længe. :
Men husk nu man må altså også have Professional udgaven.
•
PHO Skrev:Jeg tror der er mange herinde, der glæder sig til at læse din gennemgang af uret Peter, forhåbentligt inden alt for længe. :
Men husk nu man må altså også have Professional udgaven. 
Ha ha ha ........... indtil videre har jeg kigget på min urkasse OG min pengepung - og det tyder på, at der vil blive en periode med "ulykkelig" forelskelse, medmindre, der viser sig en lottogevinst eller andet
Men jeg har da set dem annonceret på Chrono24 til mellem 50-60K, så helt urealistisk er det jo ikke - men vil nok betyde, at min IWC Fliegerchrono 3777 må lade livet ved samme lejlighed !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Jeg har haft et DSOTM på armen hos en ADer i KBH.... AV AV!!
Pas på med at prøve det i virkeligheden, Peter....! (For så VIL du have det)
Jeg nøjedes dog med at anskaffe mig remmen...
(Vender tilbage når jeg kan uploade igen på imageshack)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
--
•
Det er en superflot rem til dit Speedmaster !!
Hvordan er den at have på - jeg har en norsk kollega, der har IWC´s Top Gun med deres cordura (eller hvad det er) rem og hans er meget stiv og ubehagelig at have på.
Men din ser blød og behagelig ud ?
/Peter
•
Den er dejlig at have på. Stiv nok til at holde uret på trygt på plads, men blød nok til at være maksimalt behagelig at have på.
Et lille minus er at den er med c-spænde og ikke passer til Omega's foldespænde.
--
•
phrede Skrev:Et lille minus er at den er med c-spænde og ikke passer til Omega's foldespænde.
Den er jo oprindeligt lavet til keramikmodellens C-spænde, der også er lavet af keramik - ret gennemført egentlig !!
Jeg bliver mere og mere varm på, at min IWC engang skal skiftes ud med en "Dark Side of the Moon" !! ............. alene navnet !!!!
/Peter
•
pbr Skrev:phrede Skrev:Et lille minus er at den er med c-spænde og ikke passer til Omega's foldespænde.
Den er jo oprindeligt lavet til keramikmodellens C-spænde, der også er lavet af keramik - ret gennemført egentlig !!
Jeg bliver mere og mere varm på, at min IWC engang skal skiftes ud med en "Dark Side of the Moon" !! ............. alene navnet !!!! 
Ja, det er et super fedt spænde og mere tool med C-spænde.
Alt i alt er det et sindssygt gennemført ur. tallene i lunetten er "støbt" hvor de er printet på ståludgaven. Det giver en vildt lækker effekt.
ENESTE minus er at skiven har mistet lidt 3D-effekt, da den ikke "bøjer" ned af mod indekseringerne. Det er virkeligt en lille detalje og sikkert ikke noget nogen vil bidemærke i.
Jeg har læst at andre omtaler det at skiven ikke er mat som et minus. Men jeg synes netop at det adskiller modellen på en lækker måde fra resten af feltet.
Selvom dit 3777 er gigantisk lækkert tror jeg ikke at du vil fortryde et bytte. Men mon ikke også at planen allerede er i støbeskeen?
--
•
phrede Skrev:Selvom dit 3777 er gigantisk lækkert tror jeg ikke at du vil fortryde et bytte. Men mon ikke også at planen allerede er i støbeskeen? 
Er ikke helt sikker................ nyder næsten 3777´eren lidt for meget endnu
Men tanken spøger ! Der skal dog lige skrabes lidt penge sammen først, idet jeg ikke vil af med min Sub !
/Peter
•
|