En ´ny` Omega Constellation.
Hej
Jeg har postet billede af min nyerhvervelse i Omega-forummet, men den hører måske mere hjemme herinde.
Jeg fik fingrene i denne skønhed fra sen-tresserne på årets første dag.
En meget flot og velholdt Constellation.
Uret er med ref.nr 168.025 efter sigende den sidste udgave af de legendariske Pie-Pan modeller.
İmage
Svar
He he ............ den passer jo egentlig i begge fora - men det er op til en selv, hvor man ønsker at lægge sine tråde Icon_smil

Jeg nåede lige at kommentere i den anden tråd, men min kommentar kan ses herunder Icon_e_biggrin

pbr Skrev:ØJ !! Den er godt nok flot, Palle !! Stort tillykke ! Icon_smil

Skiven ser næsten ud som om den har en slags "linen" effekt - er det lyset og underlaget, der snyder eller hvad ? Det ser utroligt flot ud !

Hvilken caliber ligger der i uret - er det en 564 ?

Du har da efterhånden fået samlet et par Constellations sammen ? Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tak skal du have Peter.
Ja, den er usædvanlig flot, og jeg er meget glad for den.
Den er med cal 564 og det med `linen`effekt er rigtig nok. Den er meget fint ´børstet`lodret i hele den miderste del af skiven. Meget flot detalje, synes jeg.
Og jo, det er det 6 barn i min lille/voksende Constellation familie
Svar
Tillykke med uret - virkelig flot..! Icon_razz Icon_razz

Må man spørge hvad sådan en skønhed kunne erhvervs for? Icon_e_biggrin Icon_rolleyes
Svar
Culka Skrev:Tillykke med uret - virkelig flot..! Icon_razz Icon_razz

Må man spørge hvad sådan en skønhed kunne erhvervs for? Icon_e_biggrin Icon_rolleyes
Tak skal du have, jeg er også meget glad for den.
Prisen på uret er lidt vanskelig at give. Jeg fik den hjem i en større byttehandel, men med lidt plusser og lidt minusser, lander den nok omkring de 7k.
En meget fin pris, urets stand taget i betragtning.
Svar
Det lyder bestemt rimeligt - jeg er selv på jagt efter en constellation, men har ikke helt endnu gjort op med mig selv hvad præcist for et der skal være den første i min samling.. Icon_e_wink
Svar
Normalt går jeg ikke i pris-talk men 7.000 lyder fint for så flot en constallation piepan - de er jo faktisk for billige i forhold til mange rolex synes jeg
SMUKT ur .-
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)