Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder!
Eterne er fine ure. En flot historie og mange fine modeller. Bagsiden som du viser her helt på højde med Omegas fineste bagsider på Constellation.

Vh baun
Svar
Icon_e_biggrin
İmage
Den er "kun" med haandoptraek og uden dato, jeg kan dog ganske godt lide den.
Skift ur, når du står op!
Svar
İmage

Det er et superflot Kontiki du har Olof. Den model har jeg også søgt efter...sejt udseende ur, sjælden kombi mellem dress og Tool Watch. Eneste rigtige sammenlignelige er nok Rolex Explorer

Vh. Henrik
Svar
Tissot seamaster , værk 2481
med et Omega lignende værk 1481
[url]"http://ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?12&ranfft&100&2uswk&Tissot_2481" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi? ... issot_2481[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

İmage
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
[-]
  • maltebrask
Svar
HenrikRune Skrev:...
Det er et superflot Kontiki du har Olof. Den model har jeg også søgt efter...sejt udseende ur, sjælden kombi mellem dress og Tool Watch. Eneste rigtige sammenlignelige er nok Rolex Explorer

Vh. Henrik

Tak, Henrik! Jeg mener nu ikke den er saerlig sjaelden. Der er et til salg paa ebay for oejeblikket, med dato, i NOS - dog ogsaa til en stolt pris. Den har altsaa ligget rundt i naesten 2 aar hos mig, inden jeg til sidst fik den frem igen for at faa den serviceret. Icon_redface
Svar
her sidst på dagen
Lanco eller er det Tissot, hvad skal man regne med når det i Tissot sidder Omega og i Lanco sidder Tissot

İmage

İmage
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
Svar
Nivada dykkerur med ETA 2872

İmage

Det maa vaere mit eneste ur, som gloer laengre end et minut i moerket. Den er dog ogsaa markeret med T Swiss T.
Svar
İmage
I dag, en nyerhvervelse: Omega Constellation Marine Chronometer ST 398.0836, kaliber 1511.
- ST 398.0836 er Marine Chronometers generation 1, og afviger fra generation 2 (ST 398.0832) udover kaliberen - osse ved betydeligt større dimensioner.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:İmage
I dag, en nyerhvervelse: Omega Constellation Marine Chronometer ST 398.0836, kaliber 1511.
- ST 398.0836 er Marine Chronometers generation 1, og afviger fra generation 2 (ST 398.0832) udover kaliberen - osse ved betydeligt større dimensioner.

Misundelig
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Geodoc Skrev:...

Misundelig

Ja, John, det er kun fordi din egen samling er sååå ynkelig... Icon_mrgreen

Tilbage fra service:
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)