Svar: 7
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej folkens her på vintageure!
Har besluttet at jeg gerne vil have fat i enten et Certina DS Action, eller et Longines HydroConquest.
Skal nemlig til Kroatien og Italien, så jeg vil bare lige hører om i har erfaringer med køb af ure i udlandet? Kan det betale sig, og er de nævnte ure til at finde i f.eks. Italien?
M.v.h. Nicklas
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Poul Halse i Horsens er både Certina og Longines forhandler. Peter er altid frisk på at give en god pris, og så får du en god købsoplevelse og god service med oven i hatten

Dette ville hos mig vægte højere end at spare 500 DKK på et udlandskøb
God ferie og god ur jagt
De venligste hilsner, John
•
Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
NicklasB Skrev:Hej folkens her på vintageure!
Har besluttet at jeg gerne vil have fat i enten et Certina DS Action, eller et Longines HydroConquest.
Skal nemlig til Kroatien og Italien, så jeg vil bare lige hører om i har erfaringer med køb af ure i udlandet? Kan det betale sig, og er de nævnte ure til at finde i f.eks. Italien?
M.v.h. Nicklas 
Jeg har købt i begge lande men vintage. Jeg gætter på, at du skal til Istrien. Der er nogle antikmarkeder rund omkring, hvor der er nogle fine vintage ure til nogenlunde fornuftige priser. Og i Venedig samt Verona kan man se flotte og sjældne Rolexer og PP'er til hvide ud af øjne priser. Men det lykkedes mig at købe et 18k vintage Zenith i Verona for par år siden til fornuftige penge og jeg så et connie g/s med sort skive til €700, som er egentlig ok pris hvis man tænker at shop ligger ved Rialto marked:-)
God tur og vi ses måske:-)
•
Svar: 7
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis ikke jeg finder et ur på ferien, så rammer jeg helt sikkert Poul Halse i Horsens!
Til dwndler:
Jep det er Istrigen jeg skal på

. Så jeg må holde øje med diverse antik markeder! Kan du anbefale et bestemt sted/forretning?
Mvh. Nicklas
•
Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
•