10-07-2013, 02:13 PM
Citat:Jeg tror faktisk bedre jeg kunne leve med ridser i et originalt lunette indlæg en med et uoriginalt, men smag og behag
+100
|
Lynette indsats til SMP?
|
|
10-07-2013, 02:13 PM
Citat:Jeg tror faktisk bedre jeg kunne leve med ridser i et originalt lunette indlæg en med et uoriginalt, men smag og behag +100
10-07-2013, 02:20 PM
Baun Skrev:Jeg tror faktisk bedre jeg kunne leve med ridser i et originalt lunette indlæg en med et uoriginalt, men smag og behag 110% enig !!!! Og jeg ville under ingen omstændigheder begynde at afmontere det gamle lynetteindlæg med en køkkenkniv !!!!! Derudover ville jeg aldrig købe et ur med uoriginalt lynetteindlæg, medmindre jeg fik et prisnedslag svarende til udgiften til at skifte lynetten ud til en original !! (Jeg håber at oplysningen om det uoriginale indlæg loyalt bliver givet ved et evt. salg !!) /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
10-07-2013, 05:06 PM
pbr Skrev:Baun Skrev:Jeg tror faktisk bedre jeg kunne leve med ridser i et originalt lunette indlæg en med et uoriginalt, men smag og behag Citat:+1 Willy - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|