29-05-2013, 07:15 PM
|
SBDC001/Sumo ankommet
|
|
29-05-2013, 08:05 PM
Tillykke med den Mikael.
Lyder som en ok pris for en sådan krydder Mywatch.dk
Bjarne Vork
29-05-2013, 08:06 PM
Flot ur, Mikael !!
Det sidder bare så flot på armen af et så stort ur at være !! Super ur til prisen !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
29-05-2013, 09:03 PM
Til lykke med Sumo´en, Mikael
Kigger du på kasse finishen, vil jeg hævde, at den ligger noget ud over det, som man ellers ser til prisen De venligste hilsner, John
02-06-2013, 01:37 PM
Agree with Joepete , and maybe the best value for money watch you can buy anywhere . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
02-06-2013, 08:09 PM
Tillykke med Sumo'en! Har selv været den lykkelige ejer af en blå Sumo (aka Blumo) i et par måneder nu. Er stadig smadder glad for den. Har ved få lejligheder bæret den på nato eller gummi, men den er nu flottest på sin originale lænke. Jeg vil ikke klage over lænken, da jeg synes den er super behagelig.
Her siger den hej ![]()
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)