"ny" Omega Suverän
Hej!

Jeg samler på disse Omega Suverän og Omega Officer som er særlige Omega modeller der kun blev solgt til Sverige under WW2 og nogle år efter. Disse snart 70 år gamle ure kan jeg ikke stå for og jeg prøver at samle de varianter der blev solgt den gang.

Dette køb skete dog lidt hurtigt og ikke i Sverige hvor jeg plejer at købe dem.

En person ville sælge ud af sin samling, men ville gerne finde en person der ville værdsætte uret og han fandt så et af mine indlæg med Omega Suverän og jeg kunne jo straks se det var en variant jeg manglede og endda i meget fin stand. Så efter en hurtig handel (Tak til Michael Olesen for handlen - absolut good guy) er denne landet.

Ref. 2400-5
Årgang: 1945
Cal: 30 T2 PC AM

Mvh. Thomas

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Tillykke med den, Thomas ! Icon_e_smile

Mener, at jeg så den annonceret et sted og tænkte ved mig selv, at den nok ville "lande" hos dig ! Icon_e_biggrin

Flot underspillet skive og meget velbevaret overalt !!

PS: Nope - det var ikke den jeg så annonceret. Den er på Tradera og er ikke magen til, kan jeg se ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med din suverän

Har du så ALLE kendte variationer nu?
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
alsendk Skrev:Tillykke med din suverän

Har du så ALLE kendte variationer nu?

Takker.

Jeg tror nok der er 3-4 varianter endnu, men det ville også være kedeligt hvis der ikke var noget at jagte.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)