Rens af boks
Hej allesammen Icon_e_smile

Jeg har lige købt et Omega Seamasger 300 gmt White hos en forhandler i København. Da det er et brugt ur er der desværre et par mærker inde i boksen der fulgte med. Mærkerne er i det hvide velour-stof som uret ligger i.

Er der nogen der ved hvordan man kan få renset det ? om der er nogen steder der gør det eller om der er noget bestemt man kan bruge.? Tør ikke bare bruge hvad som helst da jeg vil blive ret ked af det hvis det bliver værre.

Håber på en masse gode råd Icon_e_smile

Oliver
Svar
Use the same stuff , you can buy in a tank station to clean the material on car seats . This usually works without leaving a bad mark . Spray it on the spot and brush it in with a old toothbrush , then let it dry . It has worked for me . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
hej det kan du gøre med Vanish den lyserøde sprøjt på lad virke ca 2 min gnid væk med et viskestykke. Har gjordt det et par gange med super virkning hilsen peter
Svar
Thanks for the advice Willy Icon_e_smile Mange tak Peter. Det er tilsyneladende mere enkelt end jeg først lige havde antaget. Troede faktisk den skulle til rens.

Prøvede bare forsigtigt med vand til at starte med og det gik næsten helt af efter bare 2 min hvor jeg gned det lidt, og neutral sæben tog resten.!

Oliver
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)