Ny kommende Speedmaster ejer
Hej alle "urtosser" Icon_e_biggrin

Efter at have fulgt med på dette fine forum igennem længere tid, har jeg nu endelig fået taget mig sammen til at få oprettet mig som bruger.

Jeg er helt sikkert ikke en helt ægte "urtosse" (endnu), men har nu besluttet mig for at anskaffe mig en Speedmaster, sikkert en 35735000. Ja, safir farisæeren Icon_e_surprised

Har i den fobindelse et par spørgsmål som jeg håber I kan/vil hjælpe mig med:

1. Hvis jeg evt. køber uret i Tyskland, med udfyldt Omega international garantikort, hvordan er jeg så stillet hvis jeg skulle få brug for service under garantien, eks. hvis uret vinder/mister tid. Kan det så "bare" indleveres til en dansk Omega AD, der så er forpligtet til at håndtere det ?

2. Er der nogen der kender denne tyske forhandler i Hamburg, watchexpress-hamburg.de ?

Allerhelst køber jeg uret hos en dansk forhandler, men det er jo altid godt lige at søge lidt info først Icon_e_wink

Mvh. Jan
Svar
JaCa Skrev:Hej alle "urtosser" Icon_e_biggrin

Efter at have fulgt med på dette fine forum igennem længere tid, har jeg nu endelig fået taget mig sammen til at få oprettet mig som bruger.

Jeg er helt sikkert ikke en helt ægte "urtosse" (endnu), men har nu besluttet mig for at anskaffe mig en Speedmaster, sikkert en 35735000. Ja, safir farisæeren Icon_e_surprised

Har i den fobindelse et par spørgsmål som jeg håber I kan/vil hjælpe mig med:

1. Hvis jeg evt. køber uret i Tyskland, med udfyldt Omega international garantikort, hvordan er jeg så stillet hvis jeg skulle få brug for service under garantien, eks. hvis uret vinder/mister tid. Kan det så "bare" indleveres til en dansk Omega AD, der så er forpligtet til at håndtere det ?

2. Er der nogen der kender denne tyske forhandler i Hamburg, watchexpress-hamburg.de ?

Allerhelst køber jeg uret hos en dansk forhandler, men det er jo altid godt lige at søge lidt info først Icon_e_wink

Mvh. Jan
Hej Jan.
Ja, du tager bare uret ind til en dansk Omega AD. Garentikortet skal bare være udfyldt i alle felter Icon_e_smile Jeg kender ikke forhandleren. Fint ur.
VH
Nicholas
Svar
Tak for svaret Nicholas.

Kan nu ikke lade være med at tænke på, hvordan man mon bliver modtaget af dansk Omega AD, hvis man kommer med et ur købt udenlands som de så skal håndtere under garanti, og om der evt. måtte være udgifter forbundet med dette, eller er alle udgifter dækket af Omega ?

Der må da være flere herinde der kan komme med lidt input Icon_e_biggrin

Eller er det fordi det er safir modellen jeg har kig på Icon_e_surprised

/Jan
Svar
JaCa Skrev:Tak for svaret Nicholas.

Kan nu ikke lade være med at tænke på, hvordan man mon bliver modtaget af dansk Omega AD, hvis man kommer med et ur købt udenlands som de så skal håndtere under garanti, og om der evt. måtte være udgifter forbundet med dette, eller er alle udgifter dækket af Omega ?

Der må da være flere herinde der kan komme med lidt input Icon_e_biggrin

Eller er det fordi det er safir modellen jeg har kig på Icon_e_surprised

/Jan
Uret bliver sendt til Swacthgroup i Hellerup hvis noget skulle gå galt under garentien. Dette er omkostnignsfrit
Vh
Nicholas
Svar
Endnu engang tak Nicholas Icon_e_smile

Så konklusionen må være at der ikke er nogen "risiko" ved at købe udenlands mht. evt. garanti rep. så længe Omega garantikort er korrekt udfyldt !

/Jan
Svar
JaCa Skrev:Endnu engang tak Nicholas Icon_e_smile

Så konklusionen må være at der ikke er nogen "risiko" ved at købe udenlands mht. evt. garanti rep. så længe Omega garantikort er korrekt udfyldt !

/Jan
Tak for orderne Jan. Der er ingen risiko. Og forhandleren er pålidelig er jeg 99,8 % sikker på.
VH
Nicholas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)