Nye IWC Ingenieur-modeller
Det ser ud til, at vi kan glæde os til hele 6 nye Ingenieur-ure på SIHH 2013. Oven i købet i en håndterlig størrelse på 40 mm.

http://www.iwc.com/forum/en/discussion/59578/

Den sorte udgave, synes jeg, er meget spændende.
Det ser ud til, at IWC er vendt tilbage til en model, som ligner 3227 meget efter at have lavet nogle versioner i kæmpestørrelse (46 mm)
JK
Svar
They look good in the pictures . Its about time IWC got back to what they do best , making simple functional design watches . All those watches except the chronograph look really good in my eyes . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Interessant - og lidt ærgeligt -at man nu bruger den ETA 2892 baserede 30110 calibre i stedet for den "hjemmelavede" 80110 i ref. 3227.
JK
Svar
Smukke ure Icon_e_biggrin En skam at de kun er 40 mm Icon_rolleyes Icon_mrgreen
Svar
Det ser lovende ud. Mon den sorte er en keramisk kasse?
Svar
Kris Skrev:Mon den sorte er en keramisk kasse?
Det skulle den være, men der er ingen beskrivelse af den model endnu. Tilsyneladende findes den med både sort og brun skive.
JK
Svar
Ser ret lækre ud. Helt sikkert et ur jeg godt kunne tænke mig at eje en dag. Og 40mm er en fin størrelse til mig Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Chronografen er rigtig flot Icon_razz
Omega - Breitling - Sinn - Seiko - Citizen - Casio - Tiden står aldrig stille
Svar
Rigtig god . lidt "back to basics" serie fra en skøn urfabrik. Størrelsen på 40 mm vil de "store" ikke bryde sig om, jeg vil elske den - Sidney Lee go home
Det er underligt de går fra ny in-house til der fint videreforarbejdede 2892. Ikke at jeg tror det gir et dårligere ur, men underligt. Måske har de, som mange andre fra O til Z måttet konstatere, at det slet ikke er så let at lave en ny in-house uden børnesygdomme. Jeg er spændt på, om nogen kender mere til årsagen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Dejlige ure i stramt design og en fin størrelse. Stadig lidt store i min optik, men størrelsen er jo da til at leve med.

At man bruger de fine ETA værker er vel et cadoux til disse værker og en erkendelse af at de trods alt er både funktionelle, robuste og værd at finichere.

VH Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)