Bond-babe viser hvad klokken er
I artiklen: Bond-babe viser hvad klokken er, skriver Ekstrabladet:
Sexede Berenice Marlohe fra 'Skyfall' risikerer at blive en dårlig investering for ur-firma .... øh dårlig investering(?), ifølge nedenstående, går det da vist ganske godt.

İmage
114% afkast over de sidste 3 år, og troligt udbytte på 3,7€ pr. aktie, hvert år i maj. Det er da meget pænt.

I sammenligning med en dansk højdespringende aktie som Coloplast B, der over 3 år har givet 189% afkast - er det ringere; men produkterne næppe sammenlignelige Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Man skal ikke altid tror på hvad man læser... Aktien er primært steget pga. købe kraftige kinesere og det gælder nok alle store luksus firmaere.
Svar
Columbo Skrev:Man skal ikke altid tror på hvad man læser... Aktien er primært steget pga. købe kraftige kinesere og det gælder nok alle store luksus firmaere.
Uden at ville ind i en lang begrundelse så
1 Det gælder langt fra alle luxus firmaer - der er absolut svipsere
2 Det er svært at sammenligne virksomheder som stadigt køber nye underselskaber op
3 Købekraftige kinesere er herlige og tror man på din teori er det enkelt, køb aktier i alle luksus firmaer - det er bare uendeligt simplificeret at tro det er så enkelt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Du skal bide mærke i den første sætning i mit indlæg og måske skulle jeg bare havde skrevet Swatch, LVMH, Richmond, Rolex etc.

Vi kan også lige nævne Copenhagen Fur.

Der er bliver solgt mange luksus varer i øjeblikket og det er ikke de "indfødte" der står i kø i butikkerne rundt omrking i europa.
Svar
Columbo Skrev:Du skal bide mærke i den første sætning i mit indlæg og måske skulle jeg bare havde skrevet Swatch, LVMH, Richmond, Rolex etc.

Vi kan også lige nævne Copenhagen Fur.

Der er bliver solgt mange luksus varer i øjeblikket og det er ikke de "indfødte" der står i kø i butikkerne rundt omrking i europa.
Det har du da ret i, men jeg kunne ha nævnt masser af luxus brands der IKKE har folk i kø, og at det er uden for Europa en stor del af væksten sker, er også 100% korrekt - dog - de firmaer du nævner - ville måske med undtagelse af copenhagen fur (og selv der tror jeg det kunne lukke dem)- blive DYBT nødlidende, bare Europasalget faldt 10-20% næste år - så det er ikke alene Asien eller emerging markets som driver dem
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)