Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Nåe jo
Jamen, så vil jeg anbefale dig enten IWC Ocean 2000 (på din vej til BUND eller BUND AMAG) eller IWC 3705 (den første Flieger i keramik, med tritium skive og meget sjælden, men stadig til at købe for ca. 35K):
Samme pris som IWC/Prada såvidt jeg husker? Her taler vi om et ur som har ikon-status og som ALTID vil være eftertragtet blandt samlere IMHO.
Mvh
Michael
•
Svar: 24
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kristofferj Skrev:Hvad siger IWC folket om den her model?
Pros:
-Det lækre GST design
-Fed panda skive
-Ikke så kendt model, måske bliver den samleværdig senere
Cons:
-Prada på skiven:(
Værket er et 7750

Hmmm tjaa *bum bum* så har vi set det med. Et Prada watch made by IWC. Jeg tror ikke dette ur er lavet for målgruppen herinde. Målgruppen er snarere "Prada folk" end "IWC folk". Prada har tidligere udsendt produkter, hvor Prada navnet er fremhævet, og den egentlige producent er nævnt med mindre typer og gemt lidt væk. At Prada så vælger IWC til at lave deres ur, kan vi der er glade eller ligefrem begejstrede for IWC jo bare tage som et skulderklap for IWC brandet.
Der er to ting i denne verden, som man ikke spørger ind til. Det ene er en kvindes alder, det andet er prisen på en mands ur :)
•
IWC GST er et pissefedt ur som standard (har den selv) - Men den der Prada edition duer sgu ikke....
•