Jens-Kristian skal have Kristian Haagens nye bog ???
#21
Jeg mener helt bestemt jeg skal have den fordi:

jeg lige er blevet far for første gang, og har dermed ikke tid eller penge
til at købe den da alt jeg har selvfølgelig går til min lille dreng.

og så kan han jo lige så godt lære om ure så tidligt så muligt

Dan
Svar
#22
Jeg har lige brugt mine sidste penge på køb af ur, så jeg får ikke råd til selv at købe den....

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#23
Hvis jeg vandt den flotte bog ville jeg nok give den videre til min far, da han også interessere sig for ure, men kunne godt bruge lidt indsigt i de lidt mere highend ure.
Svar
#24
Hej Bjarne,

Der findes sandsynligvis mange forskellige grunde til at det er lige mig, der skal have glæde af denne bog. Men i stedet for at skrive at jeg er "urtosse", fan af Kristian Haagen eller på SU, så synes jeg at det er mere vigtigt at du ved hvad jeg skal bruge bogen til. Bogen skal ligge på mit spisebord til skue for venner, familie og ikke mindst mig selv. Jeg skal prale lidt af den. Og den skal være et dagligt dejligt afbræk fra studiet og arbejdet. Jeg har jo allerede fundet en plads til den.




Med venlig hilsen
Martin
Svar
#25
Så er konkurrencen slut, der er 21 der der gerne ser sig som nye ejere af bogen.

MLidt beskæmmende at et af argumenterne er at alle pengene er brugt så der ikke er små 500 kr til bogen, tyder på det bliver hårde tider med ursalget Icon_cool

Men jeg føler mig inhabil da jeg trods alt kender de fleste og derfor mener at de burde vinde bogen, så jeg beder om endnu lidt hjælp i den afstemning jeg nu sætter op, ja der kommer faktisk 3 afstemninger da jeg kun kan oprette afstemninger med 10 muligheder.

afstemningen løber til i morgen eftermiddag ved 16 tiden, ved stemme lighed ryger vinderne i en finale runde.

Håber i gider denne spøg en dags tid mere Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#26
Du kunne også bare trække lod Icon_smil Det vil kun forbedre mine odds Icon_smil
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#27
bjoernbertelsen Skrev:Du kunne også bare trække lod Icon_smil Det vil kun forbedre mine odds Icon_smil


Du må lave dig en fan gruppe Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#28
Bjarne Skrev:
bjoernbertelsen Skrev:Du kunne også bare trække lod Icon_smil Det vil kun forbedre mine odds Icon_smil


Du må lave dig en fan gruppe Icon_cool

Helt klart Icon_smil
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#29
Vælg mig! vælg mig! hehe Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#30
Tillykke med bogen Jens-Kristian JK.

Du vandt med et mulehår over Hannover og Jonnielse og skal have den nye bog fra Kristian Haagen, send mig en pb med din adresse så sender jeg den til dig.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)