14-11-2012, 04:34 PM
Ikke for på nogen måde at chikanere dette fremragende site, men hvad er der sket med timegeeks.dk har de ikke køb og salg mere?
|
Køb og salg
|
|
14-11-2012, 04:34 PM
Ikke for på nogen måde at chikanere dette fremragende site, men hvad er der sket med timegeeks.dk har de ikke køb og salg mere?
14-11-2012, 04:54 PM
Siden er blevet opkøbt af Richmont gruppen fordi de overvejer at sælge deres ure over nettet i fremtiden.
Det er bare en dårlig joke. Ærligtalt ved jeg ikke hvad der er sket. Hvornår er det sket?
14-11-2012, 05:01 PM
Skal være sammen med Kristian på fredag så skal jeg prøve at få et svar herpå, jeg er også nysgerrig efter at vide det
Mywatch.dk
Bjarne Vork
14-11-2012, 05:37 PM
Bjarne Skrev:Skal være sammen med Kristian på fredag så skal jeg prøve at få et svar herpå, jeg er også nysgerrig efter at vide detme too - så kom gerne tilbage hvis Kristian har lidt at fortælle Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
14-11-2012, 05:41 PM
Har bare ændret navn, men hvorfor mon?
Mvh. Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
14-11-2012, 05:49 PM
Mon ikke hele humlen er begravet andet sted end hos Kristian...
Lur mig om tiden vil vise at nogen har taget røven på Kristian... Kjeldsen Rolex seadweller - V serie.
Rolex 14060 - N serie. Suunto Advizor. Promaster citizen - Pingo.
14-11-2012, 06:03 PM
Ligner mere en skilsmisse på den ene eller anden måde mellem Torben og Kristian
Den nye side er nyregistreret og står kun i Torbens navn. Det ligner lidt at en "nødside" uden nogen form for virksomhedsinfo, ingen reklamer af nogen art, men jeg er ikke blevet mindre nysgerrig, følger op som lovet på fredag. Men mon ikke der kommer mere "kød" på siden igen når han får den op og stå igen for alvor. Mywatch.dk
Bjarne Vork
14-11-2012, 07:45 PM
Bjarne Skrev:Skal være sammen med Kristian på fredag så skal jeg prøve at få et svar herpå, jeg er også nysgerrig efter at vide detJeg skrev til ham, og han undre sig også, men det er ikke hans beslutning. Så må alle de "tabte" ure til salg fra Timegeeks se at komme herover på denne site istedet for Nicholas
14-11-2012, 07:51 PM
TDN Skrev:Ursiden, Har bare ændret navn, men hvorfor mon?Nåå ok, det var godt at siden stadig findes selv om jeg helst så alle urerne være til salg på denne side Nicholas
14-11-2012, 08:42 PM
Mon ikke Torben vil køre siden videre som hidtil, og der er trods alt plads til os alle, det har tiden jo vist.
Og måske giver det en posetiv synergi effekt for ur interessen i Danmark at der er flere sider og udbydere. Så ihvertfald held og lykke med siden herfra. Mywatch.dk
Bjarne Vork |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|