05-10-2012, 06:24 PM
Jeg har aldrig haft lejlighed til at mærke efter, men jeg har altid opfattet det som en "udgravering"?
|
Omega Constellation - Et arvestykke...
|
|
05-10-2012, 06:24 PM
Jeg har aldrig haft lejlighed til at mærke efter, men jeg har altid opfattet det som en "udgravering"?
05-10-2012, 06:43 PM
khbk Skrev:Jeg har aldrig haft lejlighed til at mærke efter, men jeg har altid opfattet det som en "udgravering"? Det tror jeg ikke. Man kan i hvert fald ikke mærke noget med en negl eller en finger. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
05-10-2012, 08:22 PM
Hej
Omega-tegnet er et relief. . . og KAN mærkes, men det kan være svært. Spids en tændstik og skub den hen over, indvendig i glasset, så kan man godt mærke der er lidt modstand Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte... John Rusel 1819-1900 Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/ Mvh Lars
05-10-2012, 08:26 PM
Det er netop såden, at jeg altid har opfattet det - set lidt ude fra!
05-10-2012, 09:49 PM
khbk Skrev:Det er netop såden, at jeg altid har opfattet det - set lidt ude fra!Jep der på indersiden - relief, så intet at mærke udefra, og kan være drilsk at se hvis ikke man har prøvet det tit - se skråt ind fra siden OG er dit glas i øvrigt fint - skal du da ikke skifte bare for det omega mærke, det kan altid ændre hvis du har lyst til nyt glas Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
05-10-2012, 10:54 PM
hannover_dk Skrev:khbk Skrev:Det er netop såden, at jeg altid har opfattet det - set lidt ude fra!Jep der på indersiden - relief, så intet at mærke udefra, og kan være drilsk at se hvis ikke man har prøvet det tit - se skråt ind fra siden OG er dit glas i øvrigt fint - skal du da ikke skifte bare for det omega mærke, det kan altid ændre hvis du har lyst til nyt glas Nu var det altså også på indersiden jeg mærkede efter på et gammelt glas - og kunne intet mærke, men jeg må prøve igen. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|