fornuftig/god pris ny model submariner ?
Jeg fandt i sidste uge et deepsea , i en rigtig fin stand , og med b/p vi handlede en god pris , og så pludselig var annoncen væk ,og ligeså kontakten Icon_e_confused så nu gider jeg ikke useriøse sælgere mere ! derfor mit spørgsmål .(men ville måske også helst ha en sub )
Hvad ville en god/fornuftig pris være for en ny model submariner med dato , i stål med alt tilbehør fra Dk/eu fra en seriøs privat eller erhvervs sælger , årg 11/12 stand 9/10 eller 10/10

og hvor meget mindre for et usa ur magen til uden papir , men med kvittering fra en DK ? på forhånd tak for svar.
Svar
En 40k for en nyere ref. 116610 Submariner i pæn stand... Uden b/p fra US med dansk kvittering (er kvitteringen fra pro handler for i så fald yder de en garanti som er ganske relevant!)?
Simon Hedegaard
Svar
ikke proff handler privat , men det er den du mener der må koste 40 k ? altså uden papir og er i tvivl om der er betalt moms , (hvad er risikoen ved det ?)
Svar
Bentzen Skrev:ikke proff handler privat , men det er den du mener der må koste 40 k ? altså uden papir og er i tvivl om der er betalt moms , (hvad er risikoen ved det ?)
Nope Icon_e_wink Jeg mener, at en nyere og pæn Sub 116610 med EU b/p burde koste omkring de 40k (plus/minus et par kilo alt efter stand og alder)
Simon Hedegaard
Svar
ok hvad skal nedslaget være for de manglende papirer ? (men med papir på der er betalt moms, privat kvittering) der er box med og han vil verificere det ved urmager .
hvad er egentlig den officiele liste /udsalgspris ,synes der var en tråd med det engang .men kan ikke finde den. Icon_e_sad
Svar
Er der slet ikke andre der vil ytre deres mening om et prisleje ? Icon_question
Svar
Jo. Jeg har lige købt en sprit ny med det hele fra EU til 45k.
For et halvt år siden solgte jeg en sprit ny én for ca. 44k.
Listeprisen er lige over 54k.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Klaus : tak for input , ved du er godt inde i markedet så går udfra de 45 er en ok/fin pris.
Svar
For et sprit nyt synes jeg 44-45k er en fin pris.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)