Technomarine ? Hit eller shit ?
[attachment=0]<!-- ia0 -->iw5f7p.jpg<!-- ia0 -->[/attachment][attachment=1]<!-- ia1 -->ael5ae.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]Hej

Jeg har sat mit Breitling Super Ocean tilsalg på nettet .... Det var ikke lige det jeg søgte

Nu har jeg fået et godt tilbud ! 2 stk. Technomarine + kontanter i bytte for mit Breitling.

1 stk. Technomarine Hummer + 1 stk Technomarine Maori

Billeder nedenfor ! God deal ? eller ??
Svar
Om det er en decideret god deal skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke kender priserne - Men du får svært ved at skyde dem af igen tror jeg. De er så specielle så jeg tror at målgruppen er ekstremt lille. Jeg ville helt klart beholde Breitlinget indtil en køber melder sig....
Svar
Keep the Brietling . Even though i am not mad about Brietling they are in a different class to Technomarine , that is really just a quite well made design watch that is difficult to sell again . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tecnomarine er usælgeligt som brugt.... Jeg er også blevet tilbudt disse 2....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Tecnomarine er usælgeligt som brugt.... Jeg er også blevet tilbudt disse 2....

Hehe sjovt ! Jeg overvejede at skrive til dig Claus ! Jeg er stadig vild med det PO du har på læderrem .

Måske vi skulle se at få gang i den byttehandel !

Hilsen

Peter
Svar
Jeg har 2 der skal bese Planet Ocean'en, så den er nok solgt......
Svar
MortenKN Skrev:De er så specielle så jeg tror at målgruppen er ekstremt lille. Jeg ville helt klart beholde Breitlinget indtil en køber melder sig....

+1
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg har 2 der skal bese Planet Ocean'en, så den er nok solgt......

Ok der kommer nok et andet senere Icon_smil
Svar
Helt sikkert....
Svar
Update : Det endte med at jeg byttede mit Breitling for lidt kontanter + 2 ret så Funky Technomarine ure Icon_smil

De 2 Technomarine blev tjekket hos ADér Guldbrandsen i Hørsholm , og det viste sig at være fine ure i god stand.

Så nu skulle de bare videre ! Og det er så lykkedes Icon_smil Alt kan sælges , det er bare med at finde den rigtige køber Icon_e_wink

Slutregnestykket er et fornuftigt plus til mig ! og et Tudor Sport 20010 på armen Icon_smil Der er nok overskud til at overveje et Omega Speedmaster date eller Seamaster 300M ...

Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)