Dit ferie ur
#11
Joepete Skrev:En klassisk Blå Bond ville også kunne gå som dit ferie ur, Per Icon_e_wink

Ja. Det ville nok også blive præcis sådan en med cal 1120 og lidt brugsspor og uden B&P jeg ville købe som ferieur og beater....

Men jeg har faktisk en med lidt farver på:

Mærke og model: Omega Dynamic Chronograph, Automatic.

Årgang: 1996
Kasse: Rund, stål Satin finished , stort set som ny med meget få brugsspor
Højde: 13 mm
Diameter: 39 mm uden krone
Skive: sort med gul-grønne tal og visere
Rem: Original lænke og rem
Caliber: Automatic 1138
Caliber nr.: 55645xxx
Ref. Nr.: 5240.50.00
Antirefleks safirglas

İmage
İmage
İmage
İmage



Det kunne faktisk gøre det godt som ferieur. Jeg bader jo alligevel ikke med ur på....

vh Baun
Svar
#12
Den bade vane må du se at få lavet om på, Per Icon_e_wink Det kunne en Bond jo passende klare for dig Icon_razz Med din samling ville Bond klokken vel være en "naturlig udvidelse" af samlingen - for ikke at kalde den for et must? Icon_e_smile

Det er i øvrigt sjovt med Pingo´en, John. Jeg har en genbo, som for et par års tid siden måtte se sin C022 Pre-Pingo Icon_razz give op efter et batteri skifte. Han var vildt nede over det, da uret havde fulgt ham i tykt og tyndt, så jeg købte en Seiko Knight til ham som plaster på såret. Han takkede pænt og bar uret i et års tid. Helt glad var han dog ikke Icon_e_sad Så da jeg en dag fandt en velholdt Pingo til en fair pris, fik han sin 40 års fødselsdagsgave i forskud. Den glæde, som han udviste ved klokken var helt fantastisk, og han har ikke haft klokken af armen siden Icon_e_smile

Fumle, hvornår har du landet en Aquatimer Icon_e_surprised Super klokke Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
#13
İmage

Og lad mig med det samme understrege at jeg ikke har forsøgt at kopiere dit billede John - Det er tilfældighedernes spil (og det fantastiske vejr) der fik mig til at smide uret ud på plænen, og knipse et billede Icon_e_biggrin
Svar
#14
Jeg kan godt lokkes til at tale om ploprof som kommer på i vandsæsonen vil feriens start og forsvinder i hi i bos fra ca uld aug
İmage
gode detaljer
İmage
İmage
İmage

god lænke med finjustering helt OK
İmage
İmage
İmage

Og krans med safirglas - og lidt andet lys end resten af uret om natten - god styrke
İmage

Hører til lidt under overfladen faktisk
İmage

God sommer
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#15
Dejlig klokke, John Icon_cool Dne kunne godt fortjene at komme ud af vinterhiet engang imellem Icon_e_wink Icon_cool Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
#16
For mit vedkommende bliver det mit G-shock GW7900, som skal stå for strabadserne i Grækenland i et par uger.
Det kan tåle det meste uden bekymringer for ridser, sand und so weiter.
Svar
#17
Man skal slappe af i ferien. Derfor blev det et ur, som holder tiden uden de store armbevægelser: IWC Ingenieur Jumbo Quartz ref. 3303. Kun produceret i 149 eksemplarer

JK

İmage
Svar
#18
JoePete

Den er faktisk omkring 3,5 år gammel, jeg fik uret fra nyt med kort dateret på min datter´s dåbs dag, du ved så er det altid nemt at huske Icon_smil og er et ur der altid bliver i samlingen...Både fordi jeg syntes det er super fedt, kan godt lide det skæv indspark med indvendig lynette og verdens nok mest behagelige gummi..Samt det faktum at det er et ur jeg fik da min datter skulle døbes Icon_smil
Svar
#19
Det kan jeg til fulde forstå, Fumle Icon_e_wink På den måde har uret både praktisk værdi og en mere emotionel værdi Icon_e_smile Det er en rigtig god kombination Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
#20
Fumle Skrev:JoePete

og verdens nok mest behagelige gummi..Samt det faktum at det er et ur jeg fik da min datter skulle døbes Icon_smil
God begrundelse og JA det er en lækker gummi OG den er flot til uret
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)