Svar: 16
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Hej , jeg er ny her og for den sags skyld også i Ur verdenen.
Jeg har kigget lidt på dette Omega seamaster ur, kan godt lide det, men ved ikke helt hvor meget jeg burde betale for det?
ville være rigtig glad for lidt ekspert hjælp inden jeg køber.
http://www.dba.dk/herreur-omega-seamaste...-82792969/
•
eller skal jeg heller købe et hos en urhandler ?
•
Svar: 91
Tråde: 24
Givet Likes: 0
Hvis man kigger på Chrono24 efter hvad tilsvarende ure står i er prisen vist ikke helt gal.
Men med en listepris på omkring 15000 for Quartz modellen i dag og taget i betragtning af at Quartz er på vej ud af Omegas program kan det sandsynligvis findes til måske 13000 hvis du spørger dig lidt for.
Og så er det jo spørgsmålet om de sidste 3000 er værd at spare?
•
Citat:Brian M Skrev:Hvis man kigger på Chrono24 efter hvad tilsvarende ure står i er prisen vist ikke helt gal.
Men med en listepris på omkring 15000 for Quartz modellen i dag og taget i betragtning af at Quartz er på vej ud af Omegas program kan det sandsynligvis findes til måske 13000 hvis du spørger dig lidt for.
1000 tak for dit hurtige svar, jeg har fået presset prisen ned til 7500,- jeg skal hente uret på Søndag, så det er trods alt et afslag på ca. 40-50% af nyprisen, er det helt hen i vejret eller er det måske en fin handel ?
Har ellers også tænkt meget på Omega seamaster Planet Ocean, hvilket jeg synes et et hak flottere en det omtalte, men der skal jeg vel op i ca 16 k for et brugt ikke?
endnu engang tak for dit svar
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Det kan Du vel vaere tilfreds med, tillykke!
Skift ur, når du står op!
•
olof Skrev:Det kan Du vel vaere tilfreds med, tillykke! 
tak

....tror jeg nok

du mener at det er et godt køb? uret er fra 2006
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar

Personligt ville jeg ikke koebe et kvartsur, og Du skal regne med, at den taber hurtigere i vaerdi end et mekanisk. Men den seer godt ud, kvarts er meget praktisk, og prisen synes fornuftigt.
Skift ur, når du står op!
•
olof Skrev::-)
Personligt ville jeg ikke koebe et kvartsur, og Du skal regne med, at den taber hurtigere i vaerdi end et mekanisk. Men den seer godt ud, kvarts er meget praktisk, og prisen synes fornuftigt.
hvad er det der ikke er godt med quarts ? og er der en ca. formel på hvor hurtigt det falder i værdi ?
tak for rigtig gode råd, det er virkelig noget jeg kan bruge...har brug for
•
Svar: 91
Tråde: 24
Spm Skrev:Citat:Brian M Skrev:Hvis man kigger på Chrono24 efter hvad tilsvarende ure står i er prisen vist ikke helt gal.
1000 tak for dit hurtige svar, jeg har fået presset prisen ned til 7500,- jeg skal hente uret på Søndag, så det er trods alt et afslag på ca. 40-50% af nyprisen, er det helt hen i vejret eller er det måske en fin handel ?
Har ellers også tænkt meget på Omega seamaster Planet Ocean, hvilket jeg synes et et hak flottere en det omtalte, men der skal jeg vel op i ca 16 k for et brugt ikke?
endnu engang tak for dit svar 
7500 lyder som en rigtig fornuftig pris. Det var da også noget af et nedslag fra 9800.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
I do not think your Omega Quartz will lose money at the price you are getting it for.It is a nice looking watch i have owned for a while. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•