Hvad for et Panerai har du på idag?
Michael2450 Skrev:Hej Finetime.

Takker, og kan se du også har fået fingre i et eksemplar - tillykke herfra.

Kunne ikke lade den smutte,,, faldt pladask for den,, de har haft nogle saftige modeller i år.
Lad os se hvad det bliver til her i Sinn om et par dage.. tror det bliver svært for dem og hamle op med sidste års modeller.
By
G
Svar
Idag har jeg modtaget min Ammo rem fra AW Straps i Sverige. Jeg er meget "nöjd" Icon_razz

İmage
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Denne "låner".....

İmage
Svar
Base med Ammo rem fra Torben Icon_e_biggrin

İmage
Svar
Jeg har mit ny indkøbte PAM111 på for første gang, som også er mit første Panerai ur.
Ja faktisk mit første "rigtige" ur Icon_redface
De andre er ikke værd at nævne her, men kan da lige nævne, at det sidste før mit PAM111 var et Tissot T-Touch.
Har længe flirtet lidt med Speedmaster, men blev mere og mere overbevist om, at det skulle være et Panerai i stedet for.

Hermed lidt billeder af mit "første" ur Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Til lykke med klokken, Robert Icon_e_wink Den skal nok tjene dig godt i mange år fremover Icon_cool Nyd den og bær den i godt helbred Icon_e_smile
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Hej

Jeg bærer ligenu mit Panerai Pam 380, som jeg købte af Claus fra <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ct-watches.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.ct-watches.dk</a><!-- w --> og det ur sidder bare godt på armen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
I dag bærer jeg mit eneste Panerai PAM 292.
Mvh. Peter
Svar
305eren igen
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)