Seamaster 300 - kal 552 ref 165.024 (1966)
Hej.

Jeg har på det seneste fattet større interesse for vintage Seamaster og Speedmaster, hvor det tidligere primært har været vintage Constellation der var mit fokus - dog med diverse afstikkere Icon_e_smile .

Da jeg stadig er relativt uerfaren med Seamaster 300-serien, ville jeg høre jeres mening om dette ur.
Kommentarer om dette urs stand og ægthed og egne præferencer og erfaringer med denne kaliber og ref ifht andre modeller. Alt er velkommen!
Svar
Agemo Skrev:Hej.

Jeg har på det seneste fattet større interesse for vintage Seamaster og Speedmaster, hvor det tidligere primært har været vintage Constellation der var mit fokus - dog med diverse afstikkere Icon_e_smile .

Da jeg stadig er relativt uerfaren med Seamaster 300-serien, ville jeg høre jeres mening om dette ur.
Kommentarer om dette urs stand og ægthed og egne præferencer og erfaringer med denne kaliber og ref ifht andre modeller. Alt er velkommen!

Hejsa,

Ja jeg har jo en del af disse sea300 referencer fra 50'erne og 60'erne da de har stor fokus i samlingen! Icon_e_wink

Endnu har jeg ikke haft problemer med dette non date urværk!

Uret du har kig på ser rimelig originalt ud - dog er jeg ikke helt sikker på om viserne kunne være senere replacement??

Lænken er noget cra.....!

Til sidst vil jeg sige - held og lykke med auktionen!! Icon_cool

Og til aller sidst - pas nu på at i ikke er for mange fra dk der byder på den - surt at overbyde hinanden!! lol! Icon_e_wink

Her er en af mine 165.0024'ere.....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hej Jon.

Tak for det. Ja, lænken er ikke noget at skrive hjem om og jeg har også kigget en del på visere på andre ure for at sammenligne. De ser meget nye ud.

Og ja, det ville være trist hvis vi sad og overbød hinanden. Men godt for sælger. Icon_e_biggrin
Svar
Den ser fin ud. Store og lille viser er formentlig fornyet engang og kassen bærer præg af at uret har været båret, men det er jo en del af et vintage ur og efter min mening charmerende på er tool ur. det skal selvfølgelig afspejle sig i prisen, men er absolut acceptabelt. Fin skive og ok krans med en lille skade - men igen ok - uret er brugt.

Jeg skal så nok lade være med at byde på det.

vh baun
Svar
Har man lavet den i guld?
Svar
@Baun: Tak for input. Er enig. Man må gerne se det har været brugt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)