Honeycomp skive ....
Jeg har jo faktisk endnu en Omega som jeg godt nok har erhvervet for nogen tid siden, men først fået hjem fra Halse nu - og så også fået fotograferet mv.

Der er 2 ting der kvalificerer den til min samling. Den ganske smukke stand både kasse og værk er i og så den ualmindelig pæne honeycomp skive. Usædvanlig pæn efter at uret vist er fra ca 1951.... Halse glemte lige at notere nummeret da den var derovere - og bagsiden er så fin så jeg ikke har "lyst" - så vigtig er det jo heller ikke - vel.

İmage

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar
Hej!

Super flot, kunne nu være sjovt at vide hvad der er under hjelmen.

Har lige fået en Suverän ind af døren så jeg også hellere få taget et par billeder.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Baun Skrev:.........
Halse glemte lige at notere nummeret da den var derovere - og bagsiden er så fin så jeg ikke har "lyst" - så vigtig er det jo heller ikke - vel.

İmage

vh Baun

Jeg kan hjælpe dig halv vejen Per! Icon_e_wink

Bagkasse og urværk, men nummeret er retoucheret væk!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hej Jon

Jo jeg vidste vist godt at det er en cal 266 - og Peter har også checket at standen er super, men produktionsnummeret?

vh baun
Svar
Baun Skrev:Hej Jon

Jo jeg vidste vist godt at det er en cal 266 - og Peter har også checket at standen er super, men produktionsnummeret?

vh baun

Jeg skal prøve om jeg kan finde det Per! Icon_e_wink

Men er ikke helt sikker på at jeg har skrevet det ned....

Vh. Jon
Svar
gmt-geek Skrev:
Baun Skrev:Hej Jon

vh baun

Jeg skal prøve om jeg kan finde det Per! Icon_e_wink

Men er ikke helt sikker på at jeg har skrevet det ned....

Vh. Jon

1953 - Jeg blev nu alligevel nysgerrig og tog bagsiden af - og der er da et nr:

İmage

vh baun
Svar
Baun Skrev:1953 - Jeg blev nu alligevel nysgerrig og tog bagsiden af - og der er da et nr:

İmage

vh baun

Hej igen Per,

Jeg viste godt nummeret var der...

Det jeg mente med retoucheret væk var at det på billedet var fjernet for det var et billede jeg fik fra sælger i sin tid!! Icon_e_wink

Vh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)