Køb af Rolex Yachtmaster. Hjææælp :-)
#11
blesure Skrev:Så det jeg hører dig sige imellem linjerne Micki er at jeg stadig skal købe det hvis jeg synes om det og at jeg godt kan holde pengene hjemme på det? Icon_smil


Hvis uret går som det skal og holder sin gangreserve og i øvrigt ser pænt og velholdt ud, så ville jeg heller ikke lade mig skræmme af, at det ikke har fået service !

Der er mange forskellige opfattelser af nødvendigheden af service - der er dem, der slavisk holder sig til fabrikkernes anbefalinger om service hvert 5-7 år og så er der dem, der ikke mener, at der er nogen grund til at skrue og pille ved et stykke velfungerende finmekanik, før det er nødvendigt (læs = før det begynder at gå unøjagtigt eller ikke kan holde gangreserven væsentligt).

Jeg hælder helt sikkert til den sidste kategori - "if it ain´t broke........ don´t fix it" !! Icon_e_smile

Og skulle det vise sig, at uret indenfor noget tid alligevel har brug for service, så er prisen så tilpas billig, at der også burde være plads til det. Jeg tror næppe, at du finder et tilsvarende ur, der er nyserviceret til en pris, der kan matche den du opgiver med tillæg af serviceudgifter !

Men det er jo altså bare min mening Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#12
Prisen er fair men mere end maks 34-35k tror jeg ikke du kan få for uret vil du sælge igen.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
KlausM Skrev:Prisen er fair men mere end maks 34-35k tror jeg ikke du kan få for uret vil du sælge igen.
Mvh
Klaus

Som Klaus siger så er det en fin pris på 30.000 kr. Jeg vil mene uret skal koste mellem 35-38.000 kr. Det er min udbudspirs som forhandler, jeg kan ikke sige mere før jeg har haft uret i hånden eller set gode billeder af det. Standen skal være super til 38K. Hop på uret, det går du ikke skævt af, er det ikke dig efter noget tid, så kan du nemt komme af med det igen uden det vil koste dig en krone.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#14
Mange tak for svare endnu en gang!

Jeg regner også med at nappe det.

Nå jeg har altså endnu et spørgsmål desværre.
Det viser sig at han har et mere han har besluttet skal sælges.

Rolex GMT Master II
Årgang 2008
Vurderet til 9/10 ved urmager i Flensborg
Alt medfølger ligesom ved Yachtmasteren.

Pris: 31.000K.

Hvad siger i? Er det lige så godt eller måske en bedre investering?


[url]"http://billedeupload.dk/photo/2012-01/2153eca7/GMT" onclick="window.open(this.href);return false;">http://billedeupload.dk/photo/2012-01/2153eca7/GMT[/url] 003.JPG.html
Svar
#15
Det vil jeg så sige er et bedre tilbud. Der er et klart større marked for en GMT så den kan du hurtigt sælge igen til den pris.
Har du checket priser på chrono24?
Begge er prismæssigt sat fair men du skal gå efter det du synes bedst om.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#16
Begge ure kan du købe til en yderst fair pris,, tag den du synes om.

Personligt selv ville jeg tage Gmt'eren. 3 år gammel upoleret (går jeg ud fra?) keramisk krans, bredere kasse, samt den nye lås som gør justeringen af lænkens længde til en leg.

Men igen,, it's your choice.
By
G
Svar
#17
GMT er et sikkert valg.....dog er priserne fine på begge ure så jeg ville da købe dem begge og bruge den ene som en beater... Icon_mrgreen Icon_mrgreen
___________________________


Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
#18
Generelt kan man vel sige, at du er heldig at have et familie medlem som vil sælge to stk Rolex ure til dig til under markedspris Icon_e_wink

Så slå til og køb et eller to hvis du synes om dem og har nogle frie midler...
vh Hans Henrik
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)