I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
Også tak for handlen herfra Kim, som tidligere en fornøjelse at handle med dig.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Så har jeg lavet en byttehandel - som vanligt top betjening - og når det nye gamle ur så ikke har boks og papirer med, får man et lækkert dobbeltetui med i handlen.
Grundet en kommunikationsbrist befinder min urrem sig i Horsens, så jeg må vente på returneringen, før jeg kan lufte den nye smukke sag.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Den er på vej Jette Icon_e_wink

Men du må lufte en af "hunderemmene" så længe.

Men tak for endnu en handel herfra og tak for de pæne ord, det varmer.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Det er vist nok sagt før (?), men Bjarne er bestemt a Good Guy og service i top.
Jeg takker.
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Takker også John, det var vist ingen overilet handel, var det ikke i juni vi startede "forhandlingen" Icon_e_wink

Men glæder mig at det faldt i din smag.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Takker også John, det var vist ingen overilet handel, var det ikke i juni vi startede "forhandlingen" Icon_e_wink
Det lyder bestemt velovervejet Icon_mrgreen
Svar
Så fik jeg handlet med Bjarne igen, og som altid var det en behagelig oplevelse.
Godt nytår.

/Allan
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
guru13 Skrev:Så fik jeg handlet med Bjarne igen, og som altid var det en behagelig oplevelse.
Godt nytår.

/Allan

Selv tak Allan, oplevelsen var gensidig Icon_cool

Jeg ser allerede frem til næste handel med dig, så du siger bare til hvis du finder / har noget spændende.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Også tak herfra til både Jette & David for handlerne, og tak for de pæne ord.

Og Jette "hunderem" Icon_e_wink - den var ny.

İmage

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
Bjarne Skrev:Også tak herfra til både Jette & David for handlerne, og tak for de pæne ord.

Og Jette "hunderem" Icon_e_wink - den var ny.

İmage

vh Baun

Den stakkels hund kan jo slet ikke se klokken Per Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)