31-07-2011, 04:24 PM
Også tak for handlen herfra Kim, som tidligere en fornøjelse at handle med dig.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Bjarne Vork
|
I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
|
|
31-07-2011, 04:24 PM
Også tak for handlen herfra Kim, som tidligere en fornøjelse at handle med dig.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
15-08-2011, 03:37 PM
Så har jeg lavet en byttehandel - som vanligt top betjening - og når det nye gamle ur så ikke har boks og papirer med, får man et lækkert dobbeltetui med i handlen.
Grundet en kommunikationsbrist befinder min urrem sig i Horsens, så jeg må vente på returneringen, før jeg kan lufte den nye smukke sag. Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
15-08-2011, 06:38 PM
Den er på vej Jette
Men du må lufte en af "hunderemmene" så længe. Men tak for endnu en handel herfra og tak for de pæne ord, det varmer. Mywatch.dk
Bjarne Vork
20-09-2011, 01:24 PM
Det er vist nok sagt før (?), men Bjarne er bestemt a Good Guy og service i top.
Jeg takker. Cheers - John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
20-09-2011, 05:46 PM
Takker også John, det var vist ingen overilet handel, var det ikke i juni vi startede "forhandlingen"
Men glæder mig at det faldt i din smag. Mywatch.dk
Bjarne Vork
20-09-2011, 06:46 PM
Bjarne Skrev:Takker også John, det var vist ingen overilet handel, var det ikke i juni vi startede "forhandlingen"Det lyder bestemt velovervejet
27-12-2011, 02:11 PM
Så fik jeg handlet med Bjarne igen, og som altid var det en behagelig oplevelse.
Godt nytår. /Allan Mvh
Guru13 ____________________________________________________ "En mand med ét ur ved, hvad klokken er. En mand med to ure, kan aldrig være sikker."
27-12-2011, 03:51 PM
guru13 Skrev:Så fik jeg handlet med Bjarne igen, og som altid var det en behagelig oplevelse. Selv tak Allan, oplevelsen var gensidig Jeg ser allerede frem til næste handel med dig, så du siger bare til hvis du finder / har noget spændende. Mywatch.dk
Bjarne Vork
17-01-2012, 04:07 PM
Bjarne Skrev:Også tak herfra til både Jette & David for handlerne, og tak for de pæne ord. ![]() vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|