hjælp til valg af ur!
hey ur-venner

har gået med nogen tanker om at give mig selv en særlig julegave i år.
men er lidt i tvivl om hvilken ur det skal være. Har en forkærlighed for Rolex og har ca. 40000kr at at lege med: ønsker at købe brugt da man får lidt mere for pengene.
har haft kig på yacht master guld/stål men kom lidt i tvivl da jeg hørte den ikke holdte prisen så godt.
ville gerne høre om i havde nogen gode tips?
Svar
Velkommen til siden Icon_smil

Det er rigtigt at YM G/S ikke holder prisen særlig godt, men hvis du køber brugt, så har uret taget den store afskrivning. De kan findes for ca 40-45.000 kr i flot stand komplette med boks og papir i nyre årgange.

Guld/stål holder ikke prisen så godt som stål, men igen, køber du brugt, så har uret taget den store afskrivning, så er du ude over det problem.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
tak for det hurtige svar micki
har i min søgen fundet faldet over denne her
[url]"http://ure.pr.dk/ure-detaljer.asp?id=126" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ure.pr.dk/ure-detaljer.asp?id=126[/url]

gælder det samme "regel" med afskrivning ?
Svar
Prisen virker måske i den lidt høje ende på uret. Har selv solgt to Sub i 18K i fin stand med boks og papir (det følger ikke med på dette ur) til 75-80.000 kr.

Prisen skal i min optik lande på omkring 65-70.000 kr.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
ja uret koster lidt mere har en rolex seadweller i forvejen(købt hos dig 1 års tid siden) som jeg evt ville smide med i handlen
men tak for tippet havde ikke set de var uden papier.
men skulle du for lign til salg må du da godt sige til.
Svar
Hej chris1986

Overvej nu nøje hvor du handler, prøv evt. at tjekke PR ure i Good Guys/Bad Guys forumet !!

Jeg vil KLART vente til Micki havde fået et ur hjem, det tror jeg du er meget bedre tjent med !!

Jacob
Svar
hey jacob
har lige læst good guy/bad guy igennem, lyder ikk som et sted jeg har lyst til at handle, og slet ikk hvis man prøver at google ham.

tak for rådet og den gode behandling herinde
Svar
Jeg ville købe en submariner ref. 16610LV
Svar
Hey ... for 40K er du i stand til at købe nogle enkelte helt nye .... og ellers spar det sidste op .... f.eks. gav jeg 44 for min GMT'er helt ny, hos en AD'er i Danmark.

//Geo
Svar
Den nyeste Sub ref 116610 er en mulighed men ligger måske for tæt på din SD:
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)