Svar: 67
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Goddag til alle , som ny bruger beklager jeg på forhånd hvis ikke traditionerne bliver fulgt i mit første indlæg
jeg vil gerne have mig et "ordentlig" ur og tror det skal være et rolex, måske en 16600 ,men jeg har et stort håndled så str på kassen skal være af en hvis diameter, er der andre almindelige rolex ure med større kasse ? hvad må et sådan ur eller tilsvarende koste som brugt eller nyt . jeg har aldrig haft andet end seiko o.lign så er lidt på herrens mark. så gode råd modtages med tak. mvh michael
•
Hej Michael og velkommen til.
Må jeg spørge hvorfor du går efter Rolex?
Claus
•
ja det må du gerne , en følelse af at dette ur er det ultimative (opnåelige) jeg er vild med gode funktionele ting , som er til at betale , men forslag til andre mærker , er da også velkomne ,
•
og tak for velkomsten .
•
breitlingen , synes jeg virker lidt kantet , omegaen er et flot ur , jeg troede kun deepseaen var med det mærkelige bobbelglas ? men den også bare noget dyrere ikke ? men ja 40 mm er nok ikke stort nok
•
Rolex DepSea koster kr. 65.000 fra ny. Ca. kr. 50.000 brugt... Omega kr. 26.000 men er desværre udgået. Den er så erstattet af en Planet Ocean med bedre værk. Kan desværre ikke huske prisen på den....
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
michael.b Skrev:Goddag til alle , som ny bruger beklager jeg på forhånd hvis ikke traditionerne bliver fulgt i mit første indlæg
jeg vil gerne have mig et "ordentlig" ur og tror det skal være et rolex, måske en 16600 ,men jeg har et stort håndled så str på kassen skal være af en hvis diameter, er der andre almindelige rolex ure med større kasse ? hvad må et sådan ur eller tilsvarende koste som brugt eller nyt . jeg har aldrig haft andet end seiko o.lign så er lidt på herrens mark. så gode råd modtages med tak. mvh michael
Hvis du skal have en ur som er populært og tidløst og som samtidigt holder prisen godt er Rolex absolut et godt valg.
De seneste par år er priserne på sports modellerne kun gået opad, og intet tyder på at den udvikling ændre sig foreløbigt.
Men skal det være et dagligdags ur så vil jeg anbefale du køber noget nyere, måske en 16610 Rolex submariner, 14060 Rolex submariner uden dato eller 16600 Rolex seadweller som du selv skev, alle 3 yderst populære ure som er værdifaste og altid let sælgelige igen hvis du på et tidspunkt ønsker at skifte ur.
Held og lykke med valget, lad os høre hvad du fandt
Held og
•
jamen jeg fandt vel ud af at 1 ur slet ikke er nok

findes der ikke en messe eller lign hvor man har mulighed for at se (med fingrene) de forskelige ure ? det er jo et lidt svært valg ,
•