Ghost ...
Er der nogen der kan tilføje noget om henholdsvis pam 237 - pam 285

Pam 237 kaldet ghost fordi den ikke optræder i noget af panerais litteratur og den er fra produktions år 2005 og ligner meget pam 88 bortset fra en subseconds dial tror jeg nok ?

pam 285 kaldet ghost eller hvad produktion år 2009 Jeg er lidt i tvivl er det også en såkaldt ghost model

jeg ved den ene laves i 250 ex og den anden 400 ex

Men hjælp mig gerne er meget interesseret i denne ( og jeg ved godt der er en tilsalg i dk )
Svar
Synes at mene, at Pam 285 startede som en "Ghost" model, men som senere dukkede op på deres hjemmeside. Pam 237 har aldrig været på hjemmeside eller i kataloger og derfor en rigtig "Ghost" model.

Så 237 er, men ikke 285, hvis jeg husker rigtigt.
Svar
Hvad siger de på paneristi.com ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Hvis du kigger efter en 285, så husk lige at tjekke PAM358 hvilket IMO er det fedeste Submersible til dato Icon_love

Limited edition på 100 stk til Chronopassion

İmage
Svar
nicolaib Skrev:Hvis du kigger efter en 285, så husk lige at tjekke PAM358 hvilket IMO er det fedeste Submersible til dato Icon_love

Limited edition på 100 stk til Chronopassion

İmage

fandt den 358 destro aka kraken men den koster næsten 10000 sterling pund." MEN DEN ER SÅ SPRØD DET MÅ JEG SIGE" Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)