Min første Omega diver
Så lykkedes det. Efter at have gået længe og ønsket en diver til Omega samlingen, kom jeg i tanke om at jeg så et eksemplar til urtræf 2011 som ejeren ikke var helt afvisende overfor at ville sælge. Hardcore samleren vil selvfølelig påpege et hak i kassen og en lidt slidt lynette, men i daglig brug bemærkes det ikke Icon_e_smile Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til et ur Icon_e_biggrin

Så i dag har posten været med denne:

Kasse: 166.027
Cal. 565
Årgang: 1968

Billederne er venligst udlånt af sælgeren Tommy Munk.

Mvh.
Thomas

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Den er super flot. Tillykke Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Jacob
İmage
Svar
Tillykke men et flot eksemplar af en ikonisk Omega diver.

Hardcore samleren ved også at det er som at finde en negl i en høstak hvis der ikke må være slid på lynetten.
Svar
Meget smukt.
Mvh Palleurup
Svar
Speedy Skrev:Tillykke men et flot eksemplar af en ikonisk Omega diver.
Hardcore samleren ved også at det er som at finde en negl i en høstak hvis der ikke må være slid på lynetten.
Helt enig, og ligeledes tillykke herfra.
For mig at se, er lynette sliddet ikke mere end uret bærer med flot og selvfølgelig autenticitet.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Selvfølgelig vil vi gerne have urene i så fin stand som muligt, men netop et dykkerur kan da sagtens bære betydelig patina og brugsspor uden at det for mig gør uret ringe. Jeg har vist aldrig forstået at nogen kalder et godt brugt dykker ur for smadret.... nej det bærer tidens tand med stolthed.

Dit er nu i den finere ende, synes jeg. Meget flot istandsat. Jeg ener at jeg har set uret life og nydt at holde det i hånden.

I øvrigt det dykker (altså modellen) jeg ejer som klart er mest komfortabelt at bære.

Det skal du nok blive glad for.

vh Baun
Svar
Kan kun støtte op om de andre. Flot istandsat og jeg synes heller ikke hverken kasse eller lynette virker så dårlige - så stort tillykke med et flot vintage dykkerur
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har ingen problem overhovedet med de par issues, jeg synes det er smukt, men nu er jeg jo heller ikke hardcore samler Icon_e_biggrin

Jeg er mere interreseret i at uret er originalt med skive, visere, lynette, korrekt krone m.v. og det skulle dette ur være Icon_e_smile

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Lækkert ur (når nu det skal være vintage Icon_e_wink )
Og du er også blevet helt godt til at tage billeder Icon_e_biggrin
Svar
TDN Skrev:Jeg har ingen problem overhovedet med de par issues, jeg synes det er smukt, men nu er jeg jo heller ikke hardcore samler Icon_e_biggrin

Jeg er mere interreseret i at uret er originalt med skive, visere, lynette, korrekt krone m.v. og det skulle dette ur være Icon_e_smile

Mvh
Thomas
købt af Tommy så - med mindre der har været talt som om det var ligegydligt - så kan du stole helt på originalitet

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)