Ur dilemma
Jeg har nogle dejlige klokker i kassen, men er for tiden Seiko løs Icon_e_surprised Nu har jeg imidlertid fået mulighed for at lande en sprit ny MM300 for en god pris, så jeg overvejer, hvorvidt jeg skal lade enten min 2254.50 eller min 2200.50 gå til fordel for en Seiko. Dermed vil jeg have et "pænt" og "bredt" udvalg af forskellige divere i kassen. Hvad tænker du? Skal jeg lade en af klokkerne gå til fordel for Marinemasteren? I givet fald hvilken? Eller skal jeg hellere holde på to Omega´er i samlingen, og springe over Marinemasteren? Inputs modtages med stor TAK Icon_drinks

Klokkerne:

2254.50 på min arm:
İmage

2200.50:
İmage

MM300:
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Sælg dit planet ocean. Det har alle og få dig et ikon i kassen.
Svar
Det er naturligvis en meget personlig beslutning, men jeg ville gøre hvad der var nødvendigt for at få et MM300 -
et seriøst dykkerur med væsentlig færre huller i kassen! - Og så ser det da bare fantastisk ud!
Svar
Hvis du SKAL have Seiko uret, så ville jeg gå af med seamasteren. Ikke PO'eren. Jeg syntes at PO'en er et af de flotteste diver ure på marked Icon_clap

Hvad koster et Seiko MM?
Svar
Det er svært at råde dig, tror kun det er din mave fornemmelse der kan vise vej Icon_e_wink Ikke mange der kender alle 3 ure bedre end du!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Hvis du har en 2254 i god stand (hvilket den ser ud til) så hold fast i den, en PO er nok også nemmere at skaffe igen.

God fornøjelse med MM300 også et rigtigt dejligt ur og sjovere at eje end en PO imø.
Svar
Hej John, det er sørme et godt spørgsmål, men hvis denne beslutning absolut skal tages ville jeg uden tvivl lade PO'eren gå. Seamasteren er bare så meget mere ur i min verden.

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Behold Omega'erne. De er begge udgået og bliver ikke nemmere at finde fremover. MM300 kan stadig købes fra nyt....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Behold Omega'erne. De er begge udgået og bliver ikke nemmere at finde fremover. MM300 kan stadig købes fra nyt....

Kloge ord. Det er nok også det jeg ville gøre. Det er jo 2 rigtige flotte ure du har der John. :)
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:
Claus Tukjær Skrev:Behold Omega'erne. De er begge udgået og bliver ikke nemmere at finde fremover. MM300 kan stadig købes fra nyt....

Kloge ord. Det er nok også det jeg ville gøre. Det er jo 2 rigtige flotte ure du har der John. :)
Claus er en meget klog mand Icon_hello Og jeg er enig med ham/jer i sine/jeres vurdering af de tre ure...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)