PAM 445 ??
Tukjær Skrev:Cool... Fede ure..... Jeg SKAL have et Pam af en slags igen..... engang....

Jeg har hørt rygter om at Peter Halse snart holder et GTG i Horsens... Ellers finder vi nok på noget her på fyn i november, hvis der er tilslutning.....
Hej

Rygtet er helt korrekt, jeg har tænkt mig at holde et GTG her i oktober eller i november, jeg regner med en tirsdag eller torsdag aften, men hvad siger folk til det. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Peter,

jeg er gået glip af de sidste mange GTG, så jeg synes det ville være rigtig fedt, hvis der snart var mulighed for at mødes med ligesindede.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
peter Skrev:......jeg har tænkt mig at holde et GTG her i oktober eller i november, jeg regner med en tirsdag eller torsdag aften, men hvad siger folk til det. Icon_question
Jeg kan på tirsdage, torsdage, fredage og lørdage under normale omstændigheder.

Fredag eller lørdag ville dog passe mig bedst.
Hvis det bliver lidt sent er der langt hjem til sydsjælland fra Horsens. Især når man skal tidligt op næste morgen.

Sæt en dato og så kigger vi på det Icon_e_biggrin
Svar
Jeg er også frisk på en fredag eller lørdag
Svar
Tillykke med din 233 Klaus ! Du er lynhurtigt Icon_e_smile
kan du fortrække manuel optræk eller automatisk PAM? Icon_cool

er selv ikke vant til at optrække ur endnu... Icon_e_biggrin
İmage
Svar
Tak matt og tillykke med din ultimative 317K Icon_e_surprised
Du må lægge flere billeder ind af det fantastiske ur.
Jeg kan bedst lide manuelt optræk men det har også stor betydning at der er 8 dages power reserve.
Jeg har måske været hurtig på aftrækkeren men jeg har også forberedt dette over længere tid. Lidt pudsigt men tre af mine fire urhandler er sket med svenskere. 233'eren kommer fra min lokale ur pusher Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej

Med hensyn til GTG bliver det ikke en fredag, i mit program er en tirsdag bedst, torsdag bliver det nok ikke alligevel, men måske en lørdag. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:.............men måske en lørdag. Icon_question
Klart det bedste for mig Icon_e_biggrin
Forudsat det er en lørdag jeg ikke har planer i forvejen Icon_e_wink
Svar
En lørdag er også klart bedst for mig.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Kim T og KlausM

Jeg glæder mig til at se jer begge to til mit lille GTG, og selvfølgelig mange andre. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)