Tukjær og vejret....
Såfremt vejret på en fødselsdag afspejler, hvor artig fødselaren har været gennem året - Så står vi på Tukjær's fødselsdag med et regulært pragteksemplar.

İmage

Hvorvidt vi kan lægge noget i den gamle talemåde, skal jeg ikke udtale mig om; men realia er, at Tukjær med stort engagement bidrager på forum.
Det kan være i form af indlægs-"indsparker", som GTG-initiativtager, som bruger eller som handler og alle rollerne ledsages af interessante og gedigne billeder. - TAK!

Jeg benytter lejligheden til at ønske hjertelig tillykke til Tukjær og familie - og siger samtidig tak for det fremragende vejr Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Enig, stort tillykke til Tukjær på denne dejlige sensommerdag.

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Ja, et stort tillykke med dagen.
Og tak for de mange gode arrangementer, du har lagt hus til Icon_e_biggrin

Altid hyggeligt........
Svar
Også tillykke herfra !

Tak for gode ur-GTG'er hos dig, godt selskab og forhåbentlig fremtidige ur-handler !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jep tillykke til en mand der er en pryd for vort forum
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jep tillykke til en mand der er en pryd for vort forum

+1

İmage
Svar
Til lykke med dagen Icon_e_wink Icon_e_biggrin Jeg håber, at du er blevet fejret af familien efter alle kunstens regler Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Tukjær,

Også et stort tillykke herfra, og tak for dit store engagement herinde.
Mvh
Morten
Svar
Stort tillykke med dagen, og tak for de mange handler vi har haft, både frem og tilbage, igennem tiden.
Håber at du har nydt dagen, sammen med familien Icon_smil
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej Claus.
Tillykke med dagen!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)