Rolex i New York
Skal et smut til New York om en måneds tid.
Overejer om jeg skal udbygge samlingen med en brugt Submariner eller SeaDweller, da der qva dollarkurs og amerikanske priser er en del penge at spare.
Er der nogen modeller man kan spare flere penge på end andre?

//Berg

//Berg
Svar
Nope... alle modeller ligger lidt under EU priser, men ikke nogen direkte differentiering fra model til model. Så køb det du lyster Icon_e_wink Men vær obs. på stand og oprindelse på de ure du ser hos forhandlerne. Specielt hvis urene er mere end 5-10 år gl.

/Mads
Svar
Thanks Mads.
Kan jo forstå på det hele, at du er lidt af en Rolex Guru Icon_e_biggrin , hvor meget vil du skyde på at jeg kan spare på en 5-10 år gammel sub eller sea?

//Berg

//Berg
Svar
Jeg skal til USA om 14 dage og har kig på et rigtig fint Sub (168000) fra 1983 og det kommer til at stå i omkring 24.000 kr hvilket så vidt jeg ved er en meget god pris.
Svar
Martin: er det incl. moms og told ved indførsel i DK - godt 30%?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Jette >>

Arhh ikke rigtig, uret ryger på armen og resten bliver i bankboksen derovre.
Svar
Nogen der kender nogle gode steder at købe brugte Rolex i new york?
Svar
Må ærligt indrømme jeg ikke følger så meget med i priserne derovre, da jeg alligevel ikke kan købe noget uden der ryger told/moms oven i, og så falder det hele til jorden Icon_e_sad Men mit gæt er at der er ca. 15-25 % sparet, men det tror jeg Morg.. øhh Fætter Højben ved mere om!?

Et 168000 fra 1983 Martin? De to tal stemmer ikke overens. Mener du et 16800?

/Mads
Svar
Haha, der kom lige et nul for meget på der, min fejl. Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)