Tillykke til Joepete
Tillykke til Joepete
Hej John. - Lad mig buldre ud med mine bedste ønsker for dagen.
İmage
Samtidig vil jeg gerne udtrykke min tak, for dit store arbejde som "anker- & foregangsmand" for japansk forum. Icon_e_biggrin
Det sker altid på en måde, der kan beskrives med nøgleordene: Vidende, formidlende, imødekommende og konstrukltiv - Tak!
En funktion du varetager så overbevisende, at hvad jeg for et år siden ville have forsvoret - er en realitet: At jeg nu er ejer af to "japsere". Icon_e_wink

Ligeledes erindrer jeg med glæde, mangen en god korrespondance og møde ved GTG, som jeg håber på fremtidige gentagelser af.

Jeg håber du og dine "tøser" får en god og hjertevarm dag.

Med venlig hilsen - Geodoc.
Svar
Tillykke med dagen Icon_e_smile
Mvh Kim 
Svar
Tillykke med dagen JoePete
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Happy Birthday Joepete, Tak for din mange gode artikler og din super billeder. Mest siger jeg tak for dit venligt og ligeværdig væsen.
Have a great day Dude!
Live long and prosper
Tony
Svar
Ja, også et stort tillykke herfra.
Og held og lykke med Rolex jagten Icon_e_wink
Svar
Hey John Icon_e_smile

Stort tillykke på dagen også her fra mig - jeg følger også med spænding din Rolex jagt !!

Jeg ville jo have rådet dig til at vælge vintage Sub, men jeg er jo også i øjeblikket voldsomt forudindtaget Icon_e_wink De er altså ikke så små på armen, som mange folk hævder !! Men argumentet om en bedre lænke/lås på den nye Sub/GMT kan jeg ikke imødegå !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke, John İmage
Svar
Stort tillykke herfra det nordjyske Icon_cool
Håber at du har nydt dagen
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Dybt forsinket men et meget stort tillykke til en af de bedste på vort forum
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Dybt forsinket men et meget stort tillykke til en af de bedste på vort forum
vh

Meget enig med hr. Hannover i denne betragtning....+ .et spændende projekt,- denne Rolex ting !
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)