Afstemning: Daytona på armen - for småt eller perfekt?
Daytona'en ser for lille ud til din arm
Daytona'en passer perfekt til din arm
[Vis resultater]

Daytona på armen - for småt eller perfekt?
Jeg er nu igang med den spændende jagt for at finde mit kommende ur, og Rolex' Daytona bliver ved med at spøge i mit hoved. Først var jeg overbevist om, at uret var for småt, dernæst at det havde den rette størrelse, men efter at have været en tur forbi Klarlund i dag, er jeg igen blevet i tvivl. 

Jeg træffer selvsagt selv beslutningen, men vil dog gerne høre, hvad I mener om størrelsen (til mig, selvfølgelig, og ikke generelt Icon_e_smile

Tog et par billeder for at sætte størrelsen i relief. 

İmage

İmage

(Jeg undskylder den dårlige billedkvalitet, men det gik hurtigt og jeg havde kun min iPhone 3GS med)
I forlængelse vil jeg fremføre den fortræffelige og uovertrufne service, jeg mødte i form af Sara Wollhead, som tog sig god tid og viste mig mange forskellige rolex-modeller, mens vi fik en god ursnak. Desuden flyttede hun et led på remmen på mit Planet Ocean - uden bekostning skal tilføjes. 

EDIT: Nu med afstemningsmulighed Icon_e_biggrin
Svar
Ja, jeg synes det ser super ud Icon_e_biggrin
Men det vidste du jo at jeg ville sige Icon_mrgreen

Jeg er jo selv vant til store ure og var også i tvivl i starten.
Efter at have gået med det et stykke tid, føltes det dog helt rigtigt.

Som du selv skriver, så er det kun dig der kan tage stilling til det.........
Svar
Det ser så godt ud, at jeg sidder og får lyst til at eje et Daytona selv Icon_e_biggrin

Virkeligt fedt, go for it! (synes jeg) Icon_e_biggrin

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
For småt..... Den første indskydelse er ofte den rigtige Icon_e_wink
Svar
enig for småt.. Icon_e_smile har også stemt det.
Mvh Hr.holm
Svar
Det klæder dig, bestemt ikke for småt, jeg syntes at daytonaen har et meget harmonisk design og kan bæres af de fleste. Egentlig forfriskende at rolex ikke er faldet for fristelsen til at "upsize" det, modsat mange andre mærker...., men måske er de også på vej i den fælde, er der ikke noget med at den nye Explorer 2 er vokset?
Mvh
Morten
Svar
Jeg har et ur præcist magen til, og jeg er selv en relativ stor person. Jeg har af og til haft de samme spekulationer omkring urets størrelse, da det virker mindre (eller "finere" om man vil) end mine andre ure (sub + milgauss). Men HVER gang jeg har det på håndledet, synes jeg at det er det fedeste ur i verden, og det er helt klart det jeg sidst vil skille mig af med.
Svar
Syntes at det ser for småt ud, måske ville et SDDS passe bedre i størrelsen Icon_question
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Fin størrelse syntes jeg, det er lige som det skal være Icon_e_biggrin .

Mvh Peter....
Svar
Hmm... Jeg kan ikke helt forstå problematikken...!

Ja, du har en stor arm og ja, en Daytona på din arm ser mindre ud end, hvis det havde siddet på min arm....

MEN! Hvis det nu er et Daytona du har udset dig, så er det vel også fordi du mener at uret er specielt/fedt og så bliver du vel kun skuffet, hvis du IKKE køber dig et Daytona...?
Personligt synes jeg et Daytona er alt for opreklameret og et mode ur - lidt bling bling agtigt ligesom en IPhone, hvor funktionerne også halter; men nogen mennesker ser den som den bedste mobil i verden og næsten som et familiemedlem...

Nå... Vælg det ur du har lyst til og skid på, hvad andre synes om det! (og så har Rolex vist en nogenlunde gensalgsværdi, hvis du, mod forventning, fortryder...) Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)