09-07-2011, 08:22 PM
HG Skrev:......jeg fik øjene op for Vintage NavitimerDet husker jeg og det er også et helt igennem lækkert urDet var Søren`s jeg prøvede....
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Nyt Rolex.......
|
|
09-07-2011, 08:22 PM
HG Skrev:......jeg fik øjene op for Vintage NavitimerDet husker jeg og det er også et helt igennem lækkert ur Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
10-07-2011, 07:33 AM
Kim T Skrev:Men i bagkundskabens lys, var foldespændet ikke super mht. komfort. Uddyb gerne. Kim T Skrev:Husk at her taler vi om et ROO på rem, og ikke et RO. Jeg har flere gange prøvet et RO på lænke, og der var komforten absolut i top. Ja. Kim T Skrev:Jeg skal nok komme med lidt mere uddybende kommentarer, efter nogen tid, hvis det har interesse Jeg er interesseret i at høre mere efter du har båret det i nogen tid. Det er jo spændende at høre folks overvejelser om et ur, især da du var temmelig glad for dit AP.
10-07-2011, 11:30 AM
Lækkert ur - Har selv et godt øje til sådan et. Glæder mig til at høre dine erfaringer når den første "over kanstenen"-glæde har lagt sig lidt.
Endnu en gang tillykke. Med venlig hilsen
Jesper I kassen pt.: Breitling SuperOcean A17360 Breitling Avenger Seawolf titanium E17370 Rolex GMT Master II 16710 Omega Planet Ocean 2200.50.00 Maurice Lacroix Pontos PT6048 Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
10-07-2011, 01:23 PM
Kim T Skrev:Når man så får et ur som Daytona´en på, lige efter at have gået med ROO´en i et stykke tid, så er der virkelig forskel. Først - Tillykke med et super fedt ur Kim! Mine tanker har også været forbi Daytona masser af gange, og det sker nok også en dag!! I øvrigt: Husk nu lige på at et vintage Omega ikke nødvendigvis behøver at være en lille sag på 34mm.... De Omega divere jeg her fra fra 60'erne er fra 39 til 43mm!! Du har næsten lige set et par stykker af dem Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel.... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|