Fysisk Casio G-Shock butik??
Hej "urtosser".
Dette er mit første indlæg i dette ur forum.
Jeg vil gerne købe et Casio G-Shock ur. Har set en del på nettet og er ret sikker på hvilke det kunne blive.
Jeg har intet imod at handle på nettet, da udvalg og pris er meget bedre der.
Men jeg kunne også godt tænke mig at se og rører urene inden jeg køber et. Altså størrelse, matriale, fornemmelse osv.
Derfor ville jeg spørge om I kender nogen fysiske butikker i København/nordsjællands områder der har et større/bedre udvalg af G-Shock ure??
På forhånd tak for hjælpen.
Svar
De har en del i illum. Det er importørens egen butik. De har også en i Frederiksberg Centeret som har et stort udvalg af de forskellige modeller.

Når du skal købe vil jeg anbefale amazon.uk. Her er der en del at spare og de har de fleste modeller på lager.

Er der en speciel model du har haft et øje på?
Svar
Tak for tippet med Illum og Frederiksberg Centeret, der vil jeg snart kigge forbi.

Der er et par modeller jeg har holdt øje med.
Det er GD-100 og GA-100, helst med negativt display.
Så det vil sige GD-100-1B, GD-100MS-3, GA-100-1A1 og GA-100-1A2.
Jeg er ikke så glad for dem med vilde farver, men kan godt lide den lidt større størrelse.
Er nok mest på jagt efter GD-100MS-3, oliven/army grøn med rødt LEDlys. Rimelig diskret med med lidt spræl.

Har lige set billeder og film af den nye Mudman GW-9300GB-1JF, sort med lidt guld, det ser super flot ud.
Men det kan man vist kun få i Japan indtil videre og koster det dobbelte af 100-modellerne. Icon_e_smile
Svar
http://www.bodying.co.uk/advanced_search...b7tlgiqh86
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)