Advarsel : potentielt scam
Så kan i selv vurdere , fakta var at når man ringede op meldte den optaget hvergang , når man så skriver en sms er der svar omgående. İmage
Jeg ville ALDRIG invitere en person jeg ikke kender hjem til mig, når det drejer sig om en ur-handel.
Ikke kendt = cafe, bank eller lign.
Svar
Kan kun bakke op om det Kim siger. Når det er sagt, så har jeg en del kunder hvor en handel forgår over SMS. I starten virket det lidt underligt, men nogle fortrækker det og det kan være en handel på 100K der forgår på den måde.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
dreamwatch.dk Skrev:Kan kun bakke op om det Kim siger. Når det er sagt, så har jeg en del kunder hvor en handel forgår over SMS. I starten virket det lidt underligt, men nogle fortrækker det og det kan være en handel på 100K der forgår på den måde.
Men du lader dem vel ikke komme hjem til dig!? Har også selv tidligere klaret handler udelukkende via sms, men så i sidste ende er vi mødtes eller så har han skulle overføre pengene forud før jeg har sendt uret til ham!
Simon Hedegaard
Svar
det er rigtig micki, men man skal være forsigtig...
vh

Rene Dam
Svar
Har også lukket handler via sms, og har ikke noget imod folk komme herhjem. En del har endda bemærket er det er mere behageligt end at mødes på cafe eller Burgerking. Lukker også en del handler hos Halse i Horsens, og Ivan på Nørrebro.

Forstår dog godt at i ikke vil have folk hjem. Jeg har jo også lidt rygdækning....

İmage
İmage

Hvis jeg på nogen måde er i tvivl om den/dem der kommer, ligger de inde på kontoret og som i kan se, forspilder jeg ikke en chance for at berette om mine hunde, i håb om at det er præventivt Icon_e_biggrin1
Svar
Icon_+1 Claus, jeg har selv haft 2 sankt bernhart.....Men det er godt med sund fornuft
Svar
Kan du google hans nr
Svar
Umiddelbart behøver det ikke være suspekt, da jeg også ofte har handlet pr. sms. Har også ofte selv siddet i arbejdsrelaterede møder, hvor man godt lige kunne svare en mail/sms i ny og næ, uden at kunne tale. Så kender situationen fra begge sider. Mht. at mødes i privaten gør jeg det nu og da, hvis jeg kender køber. I langt de fleste tilfælde bruger jeg bare banken, hvor jeg har alle mine ure i boks alligevel, og har en aftale om at måtte bruge deres lokaler til at handle. Dermed slipper jeg også for at rende rundt med urene men kan bare hente det nødvendige ur uden at skulle ud af banken. Jeg har, 7-9-13, aldrig prøvet at nogen afslog for at mødes pga. banken som mødested.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
hvis jeg var dig ville jeg kontakte politiet også vil de undersøge det. Det skal helst heller ikke gå ud over nogen andre
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)