Til dem med Rolex Ceramic
Hej

Nu har jeg efterhånden tjekket mange billeder på nettet, og også med udgangspunkt i mit eget 116610LN må jeg konstaterer, at lænkeendestykkerne ikke passer så fint mellem hornene, som på mit 16610. Hvad er nu det for noget ???

Vil gerne høre Jer andre med de ure, om I oplever det samme ?. Man kan lige akkurat mærke en lille smule 'slup' hvis man rokker med det, og se en smule lys igennem, hvis man holder det op imod noget . . . .

Det kan godt være det er blevet nemmere at få en lænke af -og på, men jeg synes nu det er et tilbageskridt. Generer dog ikke i det daglige - man lægger ikke umiddelbart mærke til det.

Mvh. Henrik
Svar
Hej Henrik.
Ingen slup eller lys på min DeepSea.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Hej Henrik.
Ingen slup eller lys på min DeepSea.
Mvh
Klaus

Tak for svaret. Fedt nok. Tror også det er GMT II og Subs generelt. Og man kan dårligt kalde det en fejl, da det efter min overbevisning ikke er så forskelligt fra ur til ur. Og man skal nok også være 'flueknepper' som jeg, for at gå op i den slags Icon_rolleyes
Svar
Jeg har haft en GMT IIC og mindes ikke denne slup.
Måske du skulle få checket om stiften sidder rigtigt/er defekt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg har haft en GMT IIC og mindes ikke denne slup.
Måske du skulle få checket om stiften sidder rigtigt/er defekt.
Mvh
Klaus

Uret er nyt. . . .intet galt. Som sagt skal man ha' det påpeget, for at lægge mærke til det Icon_e_wink . Det er jo ikke sådan at det nærmest sidder og rasler Icon_e_biggrin
Svar
Heller ingen slup på Min GMT IIC, lænken passer som Hans i Grethe.

Mikael
Svar
Du har ret Henrik. Har lige tjekket min Sub 116610LN og der ER et MEGET lille slup, som jeg ikke har bemærket før. Jeg kan se en lille smule lys trænge igennem, når jeg holder uret op mod kraftigt lys. Det er absolut inden for specs. og ikke en fejl (på mit ihvertfald).

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Pelz Skrev:Du har ret Henrik. Har lige tjekket min Sub 116610LN og der ER et MEGET lille slup, som jeg ikke har bemærket før. Jeg kan se en lille smule lys trænge igennem, når jeg holder uret op mod kraftigt lys. Det er absolut inden for specs. og ikke en fejl (på mit ihvertfald).

Tak. Nej en fejl tror jeg heller ikke det er, mere lidt spøjst. Der er et LV til salg på Urtosser, hvor man også kan se det på billedet af fronten - sådan er de bare.
Svar
Hov . . det er 'desværre' solgt nu.
Svar
Sørme så! Mit har det også... Dog er det meget, meget lidt.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)