WatchWinder, hvor ?
jkjaers Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Kig på eBay.de og søg efter uhrenbeweger. Der er nogle i alle prislag....

Mads Gjødesen
Har fulgt dit råd og bestilt denne sag med plads til 4 ure....

İmage

... så mangler jeg bare 2 ure Icon_e_biggrin

Rigtig lækker sag. Tillykke med den. De 2 ure du mangler skal du nok hurtig få købt. Icon_e_smile
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:Rigtig lækker sag.
Det vil vise sig når jeg får den. Billeder er nogle gange taknemmelige, men jeg skal nok poste nogle billeder af den når den kommer

David.H Skrev:Tillykke med den.
Tak!

David.H Skrev:De 2 ure du mangler skal du nok hurtig få købt. Icon_e_smile
Hehe, det ved man aldrig, men det er da ikke helt tilfældigt at den er købt til 4 ure. Der er dog ikke noget aktuelt på bedding.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
http://www.youtube.com/user/jkjaers?feat...vcfTdQ_ZoA

Her er det nye dyr.

Første indtryk - Den er stor men finishen er rigtig flot. Der er 5 programmer men de to winders drejer ens.

Nu mangler jeg blot at finde ud af hvilke vej mine ure skal trækkes. Alternativt kan jeg helgardere med 1 min. den ene vej - 15 min. pause og derefter 1 min den anden vej.

Hvis der er nogen der tilfældigvis ved hvilken vej Rolex Datejust, Gmt 16710 og Omega PO skal drejes hører jeg gerne herom.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Svar
Uddrag af, hvad jkjaers Skrev:.................... Nu mangler jeg blot at finde ud af hvilke vej mine ure skal trækkes. Alternativt kan jeg helgardere med 1 min. den ene vej - 15 min. pause og derefter 1 min den anden vej.

Hvis der er nogen der tilfældigvis ved hvilken vej Rolex Datejust, Gmt 16710 og Omega PO skal drejes hører jeg gerne herom.
Omega Link Centralen ville have peget dig i retning af Orbita's hjemmeside (support).
For nemheds skyld er her det direkte link til: Orbita's database over alle ures optræksretning og bevægelsesbehov

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Tak for det Torben.

Jeg havde forsøgt mig med google uden held, så det var helt perfekt.

Jeg havde winderen kørende i soveværelset i nat og den var faktisk tilpas lydløs til ikke at genere mig, hvilket man næsten kan fornemme på filmen: http://www.youtube.com/user/jkjaers?feat...vcfTdQ_ZoA
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)