Hvad skal kamelen hedde?
Tak for støtten til jer allesammen, den yngste er meget begejstret.

Steff_DK Skrev:Vinder man noget ellers - udover "æren"?
Udover æren tror jeg han kan vinde et besøg i stalden hos den "lille" kamel, men det er også meget stort for en dreng på 4 år.
Mvh
Morten
Svar
Har også stemt, er da helt klart også det bedste navn af dem alle Icon_e_biggrin
Svar
har langt link ud på Fjæsen, håber det giver et lille boost i en snæver kamp

Pøj pøj..

Mikael
Svar
Mikael Lange Skrev:har langt link ud på Fjæsen, håber det giver et lille boost i en snæver kamp

Pøj pøj..

Mikael

Takker, det har fruen også gjort ligesom den er sendt rundt til kollegaer, familie osv osv. P.t. ser det dog ud til at den primære konkurrent Ludvig har et endnu større netværk...
Mvh
Morten
Svar
116520 Skrev:
Mikael Lange Skrev:har langt link ud på Fjæsen, håber det giver et lille boost i en snæver kamp

Pøj pøj..

Mikael

Takker, det har fruen også gjort ligesom den er sendt rundt til kollegaer, familie osv osv. P.t. ser det dog ud til at den primære konkurrent Ludvig har et endnu større netværk...
Ja, den er rykket med over 200 stemmer siden i går......
Svar
Es tut mir leid, men I er godt i gang med at gøre den lille 4-årige en bjørnetjeneste.

Nepotisme er en meget kedelig ting uanset alder.
Svar
mikkelbl Skrev:Nepotisme er en meget kedelig ting uanset alder.

Det er jeg da sådan set grundlæggende helt enig i, det var også derfor jeg i min start af denne tråd skrev at han vil blive glad for jeres stemme hvis i kan lide navnet.

Når det så er sagt er der tale om en uskyldig konkurrence fra Knuthenborg med en ganske minimal præmie, og jeg er sikker på at Knuthenborg er vild med at flest muligt ser deres konkurrence og får Knuthenborg i tankerne her op til ferien.

I øvrigt ser det ikke for godt ud for sønnike, afstemningen slutter i dag og han er et par hundrede stemmer bagud.
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)