Orient 300m
Så har jeg haft uret et par uger oder so, og kan kun sige FEDT ur.
Jeg har smidt det på en grå nato da jeg syntes det medfølgende lænke er lidt for tynd for så stort et ur, det fungere rigtig fint.

İmage

İmage

Lænken har jeg smidt på min skx007, da jeg syntes den passer bedre til den lidt mindre kasse, ved ikke helt om den bliver der, men nu prøver vi lige:D

İmage

İmage

Vh
Svar
Det er altså en dejlig klokke, Kristoffer Icon_cool Til lykke med den Icon_e_smile

Jeg er helt enig med dig i din betragtning om, at lænken er for smal til det store - og tunge - ur. Uret på lænke blev aldrig et match, som jeg holdt af at gå med. Til gengæld kan jeg give mine varmeste anbefalinger til en Divestrap Classic i 24mm, som så er skåret til *thumbs up smiley*

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Tror måske jeg finder en "lige" 22mm lænke og smider på den, hvis jeg kan finde noget i en kval der kan matche urets.
Svar
Da min gule Orient ankom, var den på en Lumpy/Anvil sag.

İmage

Min anbefaling går dog stadig på en Divecstrap Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg kunne bedst lide Orienten på ammo-rem Icon_razz .

İmage
İmage
Svar
Hej

Jeg synes også at den ser bedst ud på rem, men de 3 forskellige jeg har ejet, har jeg nu mest brugt på lænke, grundet at låsen er megafed, dog skal det siges at den sorte jeg havde, brugte jeg mest på en sort rem med røde syninger, og det vil jeg gøre igen, når den nye kommer hjem, jeg tror iøvrigt at det eksemplar du har er det jeg har ejet, hvis det er det som Jeremy har solgt for nylig, for så har Claus T og HG også ejet selvsamme ur. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Jeremy Skrev:Jeg kunne bedst lide Orienten på ammo-rem Icon_razz .

İmage
İmage

fed læderrem du har der! selv lavet?
Svar
Nej, den er lavet ved "The StrapSmith" i USA Icon_e_wink .
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)