Svar: 187
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Fumle Skrev:Hej
Håber der sidder en web guru her på vintage ure også 
Har testet min hjemmeside i følgende browsers.
FireFox - Chrome - Safari - Opera = alt funger.
Explorer "Fanen FAQ loader med følgende fejl <!--[if gte mso 9]-->
Nogen der har en ide ???
Siden: http://www.scan-air.eu
Det lyder som om du bruger et office 2000 program til at redigere koden på siden (i design visning), hvilket kan være en risikabel affære.
Microsoft produkter har det med automatisk at tilføje alt muligt kode uden man har bedt om det ... Specielt hvis du er i design visning og ikke selv har hænderne nede i selve koden ...
Den specifikke tekststreng <!--[if gte mso 9]--> betyder (hvis jeg husker rigtigt) at hvis siden vises i IE og du har office 2000 skal den "parse" teksten indtil [end if]. Andre browsere vil håndtere denne tekststreng på forskellig mere eller mindre elegant vis - dvs nogle browsere vil vise teksten på siden selvom det ikke var meningen ...
Generelt kan jeg kun anbefale at kode i kodevisning og ikke i designtilstand - eller i det mindste lave det du vil i designvisning, og dernæst "rengøre" koden i kodevisning...
Steff
EDIT: Siden ser ud til at være lavet af a-partner i Randers ... Burde de ikke have styr på det?
•
Svar: 383
Tråde: 44
Hej stef
Jeg fandt selv fejlen og den er rettet til nu...skide eXploder !!!!!
A-partner tjaaa tjov, de lavede den, men vi har i firmaet overtaget selv, tror heller ikke er på banen mere....Men TAK for info, det var som jeg selv fandt efter laaaaang tid
•
Svar: 187
Tråde: 19
Fumle Skrev:Hej stef
Jeg fandt selv fejlen og den er rettet til nu...skide eXploder !!!!!
Bare skriv en anden gang hvis der er noget med web programmering

jeg nyder den slags udfordringer ...
•
Svar: 400
Tråde: 22
Givet Likes: 2
Skrot Dit Olifefyr...............der har vist sneget sig et (f) med i sætningen : skrot dit oliefyr
vh
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 383
Tråde: 44
alsendk Skrev:Skrot Dit Olifefyr...............der har vist sneget sig et (f) med i sætningen : skrot dit oliefyr
vh
Allan
TAK rettet.....Kan se der er mere efter sidste update, tror der skal læses korrektur mandag morgen
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Nu vi er igang
Så virker linket "kabelbakker og tilbehør" under "produkter" heller ikke
God weekend.
•